Gå til innhold

Celestial seasonings


lillemy8808

Anbefalte innlegg

Jeg bor da i Hønefoss, men regner Sandvika/Oslo som i nærheten. Men da er jeg jo ikke kjent der, så må ha grundig beskrivelse. Skal også til Svinesund og deromkring i påskeuka, om noen vet om butikker der.

Celestial seasonings er en økologisk te (eller 90 % økologisk eller noe sånt). Den er VANVITTIG GOD! Jeg har 3 typer i skapet til nå, en er min absolutte favoritte te noengang, en er veldig god, og en falt ikke helt i smak likevel.

Jeg har kjøpt en på Ultra på Sandvika, en på helsekostbutikken på Sandvika (er det flere der? Isåfall den med elkjøp), og den siste hos Søstrene Grene i Stavanger.

Vet noen om steder som selger dem her? Ja jeg har lett på nett og fant hjemmesida deres. De sender ikke til Norge, så jeg må kjøpe teen et sted.

Den jeg spesielt vil ha tak i er Black Cherry Tea. Den er jeg blitt avhengig av. Men også flere typer generelt, da de vel bare har hatt en eller 2 ulike de stedene jeg har vært.

Er litt lat nå i kulda og det er isbelagt i hele gårdsplassen, så jeg går ikke ut mer enn nødvending. Så kan jeg vite sikkert at belønningen er ei eske med Black Cherry før den jeg har er tom, så går jeg mer enn gjerne ut! ;). Eventuelt at vi kjører til stedet de selger. Skal få sambo til å kjøre på et eller annet vis ;).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...