Stineha Skrevet 6. mai 2003 #41 Skrevet 6. mai 2003 Må si meg enig med Linnea her, Marokko ville jeg ikke dratt tilbake til om jeg hadde fått penger for det..... Ellers så frister ikke reisemål av typen Gran Canaria og Ibiza noe særlig. Utenom det tror jeg nesten jeg kunne reist hvor som helst :D
Gjest Lea Skrevet 6. mai 2003 #42 Skrevet 6. mai 2003 Jeg vil egentlig ikke dra til London en gang til jeg! Har vært der 3 ganger (alle gangene har det vært i forbindelse med skole eller sponset av firmaer). Jeg betaler ikke for å dra dit!!!
Tusseline Skrevet 7. mai 2003 #43 Skrevet 7. mai 2003 I disse dager frister Irak lite. Sverige har jeg fått opptil halsen..
Gjest eminel Skrevet 7. mai 2003 #44 Skrevet 7. mai 2003 Akkurat nå ville jeg IKKE dratt til Kina, og alle de landene hvor SARS epedemien befinner seg :o
Sisilie Skrevet 7. mai 2003 #45 Skrevet 7. mai 2003 -LONDON frister ikke mer. Har vært der flere gg, men syns hotellene er trange og gammelmodige, maten bleik og smakløs........ -HAWAII frister heller ikke, selv om jeg aldri har vært der. Har mistanke om at det er turist-felle de luxe,ja.
Loolaa Skrevet 8. mai 2003 #46 Skrevet 8. mai 2003 Reiser aldri mer til Marmaris, Tyrkia. Drittsted! loolaa
Veslejenta Skrevet 9. mai 2003 #47 Skrevet 9. mai 2003 Sverige. Og steder hvor det er for mange turister/nordmenn. I utlandet altså.. Ikke steder i Norge med for mange Nordmenn...
Gjest gjesta Skrevet 10. mai 2003 #48 Skrevet 10. mai 2003 Berlin frister ikke å dra tilbake til, var der for 11 år siden og syntes det var nitrist. Men hvis muligheten byr seg i forbindelse med jobbreise eller lignende hadde jeg sagt ja, så det er jo egentlig feil å si at jeg ikke ville dratt tilbake. Uansett; Berlin er ihvertfall den byen som frister minst av de stedene jeg har vært.
ringblomst Skrevet 10. mai 2003 #49 Skrevet 10. mai 2003 Har ikke så lyst til å dra til Tyskland, og jeg som har brukt hele seks år av mitt liv til å pugge grammatikk, heldigvis begynner jeg å glemme Festøyer som Kos, Ibiza, Ios mfl frister heller ikke, i hvert fall ikke i høysesongen. Øst-Europa og Afrika står også langt ned på listen, med unntak av Praha og Egypt. ringblomst
SkyHead Skrevet 17. mai 2003 #50 Skrevet 17. mai 2003 Akkurat for øyeblikket vil jeg ikke til Irak, Bagdad. Tror det blir mest å holde seg i Norge for meg i år. Skal en på hyttetur i sammen med typen. Var der i påska var så avslappende, nesten helt stille.
Gjest Ling Skrevet 22. mai 2003 #51 Skrevet 22. mai 2003 India! Forferdelig sted. Holdt ut en hel måned der, ALDRI igjen!
Gjest Poirot Skrevet 22. mai 2003 #52 Skrevet 22. mai 2003 India! Forferdelig sted. Holdt ut en hel måned der' date=' ALDRI igjen![/quote'] Jeg var der 6 uker: så alt for kort!!!!! Men landsbygda er hakket bedre enn byene.
forvirret2003 Skrevet 24. mai 2003 #53 Skrevet 24. mai 2003 Har ikke lyst til å reise til Australia. Foretrekker USA. Er litt sær der, skjønner jeg.
pusla Skrevet 24. mai 2003 #54 Skrevet 24. mai 2003 Har ikke noe behov for å dra tilbake til Tunis. Føler heller ikke for Tyrkia, selvom jeg aldri har vært der.
Salt Skrevet 25. mai 2003 #55 Skrevet 25. mai 2003 Ibiza, pluss land som Jugoslavia, Slovenia....Russland frister heller ikke!
Salt Skrevet 25. mai 2003 #56 Skrevet 25. mai 2003 Berlin frister ikke å dra tilbake til, var der for 11 år siden og syntes det var nitrist. Men hvis muligheten byr seg i forbindelse med jobbreise eller lignende hadde jeg sagt ja, så det er jo egentlig feil å si at jeg ikke ville dratt tilbake. Uansett; Berlin er ihvertfall den byen som frister minst av de stedene jeg har vært. Tuller du?? Jeg elsker den byen, kunne tenke meg å bosette meg der faktisk. Enig i at Berlin ikke er så veldig vakker, men jeg skal love deg at mye har forandret seg på 11 år!
SuperNova Skrevet 27. mai 2003 #57 Skrevet 27. mai 2003 Ser at flere ikke vil til Østen fordi man blir "turiststemplet". Men det blir man da uansett hvor man drar - utenfor Norden. (OK - si Nord-Europa, da.) Akkurat det er ikke noe verre i Østen enn andre steder. Og det er litt forskjell på å dra til typiske turiststeder for eksempel Phuket og å dra til en storby som for eksempel Kuala Lumpur. (Litt snurt på Østens vegne, ja ) Et sted jeg aldri vil dra tilbake til... *tenker* uff, har et grusomt minne fra fiskemarkedet i Tiberias (Israel, ved Genesaret-sjøen) en varm sommerdag for noen år siden. Deler av markedet hadde overbygg, og det utviklet seg en aldeles skrekkelig stank. Blandet med litt krydderlukt, litt lukt fra kjøtt, roping og skriking, fy farao!! Endte med forferdelse for mitt vedkommende, uten å gå nærmere i detalj. Så jeg vil ikke tilbake til fiskemarkedet i Tiberias!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå