Gå til innhold

Mensen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det har nemlig ikke jeg!

Det ene gangen kan jeg plutselig begynne å blø, neste gang kan jeg få et lite forvarsel(brun utflod). Noen ganger kjenner jeg ingenting, andre ganger fikk jeg menssmerter allerede en uke før.Nå sist kjente jeg det nedover i rumpa.

Noen ganger er pms slik at det styrer livet mitt(irritert og lei),andre ganger får jeg utrolig såre brystvorter.. Skjønner?

Forskjellige symptomer hver gang! Hvordan merker dere det?

Kan dere forutsi akkurat hva som vil skje eller flere som har det som meg

Har hatt mensen i 7 år, så burde jo ikke være det at den ikke har stabilisert seg heller.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Hønepøne_*
Skrevet
Det har nemlig ikke jeg!

Det ene gangen kan jeg plutselig begynne å blø, neste gang kan jeg få et lite forvarsel(brun utflod). Noen ganger kjenner jeg ingenting, andre ganger fikk jeg menssmerter allerede en uke før.Nå sist kjente jeg det nedover i rumpa.

Noen ganger er pms slik at det styrer livet mitt(irritert og lei),andre ganger får jeg utrolig såre brystvorter.. Skjønner?

Forskjellige symptomer hver gang! Hvordan merker dere det?

Kan dere forutsi akkurat hva som vil skje eller flere som har det som meg

Har hatt mensen i 7 år, så burde jo ikke være det at den ikke har stabilisert seg heller.

Ja, jeg har veldig varierende "symptomer" i forbindelse med mensen. Som regel får jeg noe vondt (enten i magen/ryggen eller puppene), så jeg vet stort sett at den er på vei. Av og til har det derimot skjedd at den har kommet uten forvarsel i det hele tatt. Og pms... at den styrer hele livet er i alle fall ingen underdrivelse.

Håper ting blir bedre nå som jeg har begynt på Cerazette. Har ikke merket noen bivirkninger, men jeg blør som en foss og har gjort det i to av tre uker på pilla. Så tida vil vise om det er noe for meg.

Skrevet

Som forrige innlegger har jeg begynt på Cerazette, og er snart i min 3. uke med dem uten noen blødningsforstyrrelser... heldigvis.. litt spent på hvordan kroppen reagerer videre ;)

Jeg hadde veldig variable symptomer på om mensen kom. Noen ganger kjente jeg nada, andre ganger var det så ille at jeg måtte ligge godt krøllet under dyna til det verste var over. Det var også ubestemmelig om jeg begynte å småblø før syndefloden kom eller om den bare kom plutselig. Var også til tider plaget med vonde bryster, men dette varierte veldig. PMS varierte også, men til tider var jeg ikke å være i hus med... :s

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...