linky Skrevet 12. mars 2008 #21 Del Skrevet 12. mars 2008 Her liker vi Emilie veldig godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cilipili Skrevet 15. mars 2008 Forfatter #22 Del Skrevet 15. mars 2008 Da er nok navnet klart. Vi ble til slutt enige om Sander. Et koselig, vanlig og fint guttenavn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 15. mars 2008 #23 Del Skrevet 15. mars 2008 Da er nok navnet klart. Vi ble til slutt enige om Sander. Et koselig, vanlig og fint guttenavn Sander er et flott navn ja Før vi fikk vite kjønn sto faktisk det navnet på lista vår om det hadde blitt gutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 15. mars 2008 #24 Del Skrevet 15. mars 2008 Sander er et kjempefint navn. Jeg også tenkte på det, men min kjære var ikke helt enig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicity Skrevet 20. mars 2008 #25 Del Skrevet 20. mars 2008 Hei. Nå har vi blitt enige i å kalle han Adrian Så deilig å ha navnet klart :D klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cilipili Skrevet 22. mars 2008 Forfatter #26 Del Skrevet 22. mars 2008 Hei. Nå har vi blitt enige i å kalle han Adrian Så deilig å ha navnet klart :D klem Kjempefint navn! Sønnen min på fem heter det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 23. mars 2008 #27 Del Skrevet 23. mars 2008 Gratulerer med navnevalg Felicity Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicity Skrevet 24. mars 2008 #28 Del Skrevet 24. mars 2008 Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå