Gå til innhold

Navn


cilipili

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi diskuterer og diskuterer :fnise: Er så vanskelig syns jeg. Mannen vil gjerne ha 2 navn mens jeg vil ha 1. Har heldigvis god tid enda til å finne navn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir det en liten oliver :):)

Jeg var jo så sikker på at det var ei jente før ultralyden, da hadde vi bestemt oss for sara kristine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir det en liten oliver :):)

Jeg var jo så sikker på at det var ei jente før ultralyden, da hadde vi bestemt oss for sara kristine!

Oliver er et vakkert navn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I går spurte jeg mannen om navnet. Han var nesten sovna da... Men han var absolutt på gli til å godta mitt forslag :juhu:

Venter til etter 3D UL for å sjekke om vi fortsatt synes det passer da. Men liker det veldig godt :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har me framleis ei lang liste med forslag. Trur me må gjera ein innsats for å korta lista ned litt. Men det er framleis over ti veker igjen til termin, så me har GOD tid. :)

(Det er jo ikkje før eit halvt år etter at ho vert fødd at myndighetene grip inn likevel.. :ler:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal ta oss en tur ned på biblioteket en av de nærmeste dagene og leie oss noen navnebøker. Så får vi skrive ei liste hver med navn vi liker og se om vi ikke blir enige om noe.

Endret av linky
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har vi hatt navnet klart lenge. Vi ble utrolig nok enige med en gang :)

Så greit da :)

Vi har kommet frem til et navn vi begge liker, men er liksom ikke helt sikre enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Nikke: Vi har funnet et navn vi er veldig fornøyde med, og som vi vil bruke om han passer til å hete det. Derfor tenker vi på å ha tre navnealternativer, for da må han forhåpentligvis passe til ett av de! :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I går spurte jeg mannen om navnet. Han var nesten sovna da... Men han var absolutt på gli til å godta mitt forslag :juhu:

Venter til etter 3D UL for å sjekke om vi fortsatt synes det passer da. Men liker det veldig godt :-D

:fnise: Smart å lure det inn når mannen er på vei til å sovne - mindre motstandsdyktig da! :ler:

*liste meg ut av mai-juni-tråden igjen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har bestemt oss :)

Og ikke var det så vanskelig når det først kom opp. Vi var enige hele tiden :) men er jo enda en stund igjen, så kan jo hende vi ombestemmer oss! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Smart å lure det inn når mannen er på vei til å sovne - mindre motstandsdyktig da! :ler:

*liste meg ut av mai-juni-tråden igjen*

Er lov å prøve seg ;)

Han var dessverre ikke helt med på det når han var våken igjen :fnise:

Men nå bruker jeg navnet når jeg snakker om lillegutt og han har sluttet helt å protestere på at jeg gjør det. Så tror kanskje det begynner å synke inn for han. Håper i hvert fall det :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ingen av dere har nevnt navnet dere ønsker å bruke:) hihi, jeg er nyskjerrige på hvordan navn dere liker... Jeg liker Sondre, Leon og Adrian, det siste tror jeg det blir....

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir det mest sannsynlig en liten Harald. Det er tradisjon i familien hans, så da var det et ganske enkelt valg, med en gang vi fikk vite at det var gutt. Men vi satt lenge med lange lister med navn til begge kjønn.

Jeg vil gjerne ha et navn til, da, men klarer ikke å komme på noe som passer. Det er mange navn som passer til å komme før Harald, men jeg vil helst ha et som kommer etter. Kom gjerne med forslag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi hvetfall kommet frem til at vi bare skal ha 1 navn til jenta vår. Mannen ville egentlig ha 2 men han har ombestemt seg nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er vel i ferd med å lande på å kalle han Nicolay.

Mannen er fortsatt litt usikker, men har han mer og mer på gli. Nå har han til og med brukt navnet selv, så tyder på at han begynner å bli klar for det :-D

Men klart man skal vel aldri være for sikker før lillegutt er født. Kan hende vi ender med noe helt annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...