Gå til innhold

Til menn:Hvis du var kvinne for en dag

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg ville hatt det veldig travelt,hadde nok trengt ei hel uke for å få gjort unna de viktigste tingene!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle vert kledd som den fine dama i herlege kjoler. Skulle kost meg med deilige menn som fylte musa med godsaker.

Gjest Valiant
Skrevet

finne ut hvorfor det er nødvendig og gå 2 samtidig på do.

og prøvd lesbe sex.

Skrevet

Ville spurt nabogutten og kompisen om de kunne hjelpe meg å flytte noen møbler,og da de kom innom hadde jeg tilfeldigvis dusjet og var bare kledd i en stringtruse og en trang liten topp,etter at de hadde hjulpet meg ville jeg spurt dem hva de skulle ha for innsatsen,da de svarer "neida ingenting",sier jeg at jeg har kanskje noe dere har lyst på.... :fnise:

etter å ha gjort meg ferdig med dem ville jeg droppet trusa og kledd meg i tights med megatynt stoff, latt sømmen gli en bitteliten tanke opp i fittesprekken og vandret rundt i byen med mørke solbriller på :ler:

Skrevet

Jeg ville prøvd det meste, har vært en fantasi mange ganger det.. Skulle gjerne likt å vite hvordan det er jeg :P

Suge kuk, bli tatt bakfra, ri, analsex, trekent med to menn. Skulle gjerne likt å bli bundet fast og herjet med også.. Menmen, får bare bli med fantasien. Måtte vel uansett hatt mer enn en dag :P Kanskje jeg kan håpe om å bli født på ny som kvinne i et senere liv.

Gjest Gjest_Undrende_*
Skrevet
Jeg ville prøvd det meste, har vært en fantasi mange ganger det.. Skulle gjerne likt å vite hvordan det er jeg :P

Suge kuk, bli tatt bakfra, ri, analsex, trekent med to menn. Skulle gjerne likt å bli bundet fast og herjet med også.. Menmen, får bare bli med fantasien. Måtte vel uansett hatt mer enn en dag :P Kanskje jeg kan håpe om å bli født på ny som kvinne i et senere liv.

Alt det du nevner kan du vel gjøre som mann også? Hvis du har ønske om å bli kvinne finnes det kurs og operasjoner. Du kan aldri bli 100% (barn f.ex) men nokså nær.

Jeg tror jeg ville brukt mye tid foran speilet :-) Sexy undertøy, lekt med puppene mine og klitten - se om jeg kunne oppleve følelser jeg aldri kan som mann.. :-)

Skrevet

Se det...og ingen var interessert i hvordan en kvinne tenker strategisk og emosjonelt.

Interessant.

Skrevet
Se det...og ingen var interessert i hvordan en kvinne tenker strategisk og emosjonelt.

Interessant.

Hvilket forum ligger denne tråden i?

Gjest milkyway
Skrevet

husker ikke så mange kvinnfolk som skrev ting som "Utforsket det emosjonelle følelsessystemet" i mannetråden.. der var det runke, knulle kvinnfolk, oppleve stå osv, så ikke kom her :P

Gjest Valiant
Skrevet

Interessant.

Det er ikke noe vi bryr oss om.

Skrevet

Fått en mann til og sleika meg hele dagen :fnise:

Og befølt puppan like lenge

Skrevet

Jeg ville blitt gravid, og så blitt verdens første fødende mann 9 måneder etterpå.

Skrevet

Ville nok også blitt gravid...............!!!

Skrevet

Skulle kledd meg i de herligste jenteklær, dvs. sorte strømper med hofteholder, lakkstøvletter med høye hæler og et trangt, halvlangt, tettsittende, glinsende, sort skinnskjørt!!!

Og prøvd å suge kuk! Har fantasert om det lenge......

Skrevet
Skulle kledd meg i de herligste jenteklær, dvs. sorte strømper med hofteholder, lakkstøvletter med høye hæler og et trangt, halvlangt, tettsittende, glinsende, sort skinnskjørt!!!

Jeg ser at du, som de fleste andre her, tar det som en selvfølge at du hadde blitt en skikkelig pen dame om du skulle være kvinne for en dag. Ville du gjort dette også om det viste seg at du ble ei schtøgg burugle for en dag?

Skrevet
Jeg ser at du, som de fleste andre her, tar det som en selvfølge at du hadde blitt en skikkelig pen dame om du skulle være kvinne for en dag. Ville du gjort dette også om det viste seg at du ble ei schtøgg burugle for en dag?

Satser vel på at jeg ville ha havnet i den samme "penhetsklassen" for kvinner som jeg er i som mann nå. Dvs gjennomsnittlig/"vanlig".

Men ble jeg ei støgg burugle......ja da er det vel enda viktigere å kle seg pent kanskje, for å prøve å veie opp litt. Tror ikke jeg hadde gått og vassa i slitt treningsbukse og fett hår ihvertfall.

Da hadde det jo ikke blitt noe på meg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...