Gå til innhold

Når begynner vi permisjonen?


monja

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Her starter permisjonen den 21. mars. Altså langfredag, da er det jo fridag dagen før likevel, så har jeg opparbeidet meg avspasering også, så siste arb.dag før permisjonen starter, er 14.mars:)

Gleder med til å gå ut i permisjoen jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner 10. mars, men det har jo ingen ting å si for meg....er jo 100% sykemeldt fra slutten av januar jeg :sjenert:

Uansett så er det 3 uker før termin som er regnestykket :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såfremt ikke noe uforutsett skjer, så har jeg siste arbeidsdag i bhg 9.april.

Så sprek du er pondusa :trene: Hadde ikke sjans til å holde ut i barnehagen en dag lenger enn jeg gjorde... Deter en tøff jobb vi har! :cool:

Endret av -Ea-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig skal jeg ut i perm fom 26 mars, men det er midt i uka, så jeg venter til fredag 28 mars. Har fri hele påskeuka ( i tillegg til en dag sykemeldt frem til perm), så det er ikke mange dagene igjen med jobb.

Herlighet, det har liksom ikke gått opp for meg enda at jeg snart er to barns mor??!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siste dag på jobb blir fredag 29. februar - neste fredag!!!

Kun éeeeeeen uke igjen... Hurra!!! :duskedame:

Skal bli så deilig... Er sliten nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte 13 februar. Så har vel hatt nesten en uke nå. Kjeder vettet av meg jeg...

Men det er jo litt deilig å ikke jobbe da...... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vel akkurat begynt (tre uker til termin i morgen, lørdag). Men det er ingen forskjell siden jeg har vært sykemeldt i en evighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har siste arbeidsdag 25. mars, altså 1 arbeidsdag etter påskeferien. Gleder meg akkurat nå, men er redd jeg kommer til å kjede meg etter et par dager...

Må kanskje danne Akershus trilleforbund...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har siste arbeidsdag 25. mars, altså 1 arbeidsdag etter påskeferien. Gleder meg akkurat nå, men er redd jeg kommer til å kjede meg etter et par dager...

Må kanskje danne Akershus trilleforbund...?

Jeg er med på trilling!!! Vel, det tar vel litt tid før jeg er mobil, men etter en stund kommer jeg meg nok på bena skal du se.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med på trilling!!! Vel, det tar vel litt tid før jeg er mobil, men etter en stund kommer jeg meg nok på bena skal du se.....

Flott! Da er vi to medlemmer. Oppdaga jo nå at vi er nesten naboer. :fnise:

Flere som er med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

skulle hatt siste arbeidsdag den 14 - men har jo vært sykemeldt i 3 uker..... synes den første uken var kjedeligst. Nå er det bare deilig :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg går ut i permisjon 14. mars :hoppe: Men siden jeg er 80% sykemeldt har jeg bare to arb. dager igjen-hurra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Den egentlige permisjonen startet vel den 11. mars, men jeg har omtrent ikke vert på skolen etter nyttår..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...