Ises Skrevet 21. februar 2008 #1 Skrevet 21. februar 2008 Jeg er på leting etter statistikk over mest vanlig størrelse på sko blant menn i Norge, evt gjennomsnittsstørrelsen, evt prosentlig fordeling pr størrelse. Noen som har noen formening om hvor jeg kan finne noe sånt??
Årets gjøk Skrevet 21. februar 2008 #2 Skrevet 21. februar 2008 Jeg er på leting etter statistikk over mest vanlig størrelse på sko blant menn i Norge, evt gjennomsnittsstørrelsen, evt prosentlig fordeling pr størrelse. Noen som har noen formening om hvor jeg kan finne noe sånt?? Kan dessverre ikke hjelpe deg, men jeg gjorde et ærlig forsøk og søkte på google. Der fant jeg denne artige statistikken på sammenhengen mellom skostørrelse og penisstørrelse.
Suzy Skrevet 22. februar 2008 #3 Skrevet 22. februar 2008 Kan dessverre ikke hjelpe deg, men jeg gjorde et ærlig forsøk og søkte på google. Der fant jeg denne artige statistikken på sammenhengen mellom skostørrelse og penisstørrelse. Å den var festlig!!
Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2008 #4 Skrevet 22. februar 2008 Jeg bruker skonummer 50 men penisen er ikke så mye å skryte av, temmelig normal size. Hendene derimot er store, det er en sammenheng mellom store føtter og store never.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå