Gå til innhold

Sushi i Drammen


Fremhevede innlegg

Skrevet

Er ikke spes. god kjent i Drammen men skal dit på fredag og har tenkt å spise sushi.

Er ikke helt sikker på om det skal spises der eller tas med - men det viktigste da er å finne det stedet hvor sushien smaker best.

Har funnet fram til 3 steder

East-Lake , dvs. den er kinesisk så usikker på om den har sushi ??

Dream Sushi

Bombay Masala, take away sted hvor de også har sushi (litt skeptisk på komg. indisk/sushi)

Hvem er å anbefale ??

Finnes det flere ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ikke spesielt imponert over East. Har bare spist vanlig kinesisk, men ble ikke veldig imponert.

Dream Sushi er helt nyåpnet, så der har jeg ikke vært - men så vidt jeg vet er det eneste stedet som har spesialisert seg på sushi

Skrevet

Delight Sushi er også et nyåpnet sushi-sted i drammen. Har bare spist take-away derfra, vet ikke hvordan selve stedet så ut. Har også spist take-away fra Dream Sushi og synes vel kanskje den var hakket bedre.

Skrevet

Da satser jeg på Dream Sushi - det ligger gunstig til mtp. hvor jeg skal også.

Takker for svar !! :)

Skrevet

Kan absoultt anbefale DreamSushi. Bestilte en meny samt 3 forskjellige maki'er. Ikke kjempestore biter men de var veldig fint laget - faste og fine sånn at de hang sammen. Litt kjipe på ingefæren men det kan man jo passe på å be om ekstra på. Betjemimgen var også hyggelige og det tok ikke lang tid før maten var ferdig. Var sofa med masse blader mens man ventet så det var uansettikke noe problem.

Skrevet
Kan absoultt anbefale DreamSushi. Bestilte en meny samt 3 forskjellige maki'er. Ikke kjempestore biter men de var veldig fint laget - faste og fine sånn at de hang sammen. Litt kjipe på ingefæren men det kan man jo passe på å be om ekstra på. Betjemimgen var også hyggelige og det tok ikke lang tid før maten var ferdig. Var sofa med masse blader mens man ventet så det var uansettikke noe problem.

Hvor ligger Dream Sushi? Bor i Drammen, men aldri sett den... :sjenert:

  • 11 måneder senere...
Gjest Gjest_Kjersti11
Skrevet

Seriøst, jeg fikk diare når jeg spiste på dream sushi... aldri mer!! finnes det ikke noe bedre i drammen??

  • 2 uker senere...
Gjest hansebamse
Skrevet
Seriøst, jeg fikk diare når jeg spiste på dream sushi... aldri mer!! finnes det ikke noe bedre i drammen??

På sushi-delen er Delight Sushi et par hakk bedre synes nå jeg. Kona liker ikke sushi, så da var det også et stort pluss for oss at de har annen asiatisk mat der også..

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har aldri fått diare når jeg har spist på Dream Sushi. Har spist der mange ganger (sikkert over 20), eneste negative var at avocadoen var litt hard en gang.

Gjest Gjest_Merethe_*
Skrevet

Jeg er helt Sushi-gal, men Sushi Delight er min favoritt i alle fall, selv om jeg synes begge stedene er ok. Jeg synes også den vietnamesiske maten de lager er helt ypperlig, nesten som da jeg var i Vietnam. Fristende meny

  • 2 måneder senere...
Gjest Gjest_Mags_*
Skrevet
Jeg er helt Sushi-gal, men Sushi Delight er min favoritt i alle fall, selv om jeg synes begge stedene er ok. Jeg synes også den vietnamesiske maten de lager er helt ypperlig, nesten som da jeg var i Vietnam. Fristende meny

Dream sushi er ikke god sushi. Den klart beste er Nr. 1 Sushi som ligger i Tollbugata vis a vis postkontoret på Strømsø. Utrolig god mat og et stort utvalg. De er også mye mye kjappere og litt rimeligere.

Må prøves!

  • 1 måned senere...
Gjest Sushilova
Skrevet
Dream sushi er ikke god sushi. Den klart beste er Nr. 1 Sushi som ligger i Tollbugata vis a vis postkontoret på Strømsø. Utrolig god mat og et stort utvalg. De er også mye mye kjappere og litt rimeligere.

Må prøves!

Øhh, billig sushi ville jeg holdt meg langt unna :D

Gjest Gjest_Sushigirl_*
Skrevet
Dream sushi er ikke god sushi. Den klart beste er Nr. 1 Sushi som ligger i Tollbugata vis a vis postkontoret på Strømsø. Utrolig god mat og et stort utvalg. De er også mye mye kjappere og litt rimeligere.

Må prøves!

Jeg har vært borte i både dream sushi og nr.1 sushi, jeg kan si til dere at kokken i nr.1 jobbet hos dream sushi når den først ble oprettet etter min hukommelse. De begge er gode, men holder meg til dream sushi (siden jeg bor rett ved ) :D de er noen ganger forsinket med bestillingen min, men er jo fullt forståelig når de har over 20 bestillinger på bord og bare 1-2 kokker. Haha koselige er de også, hvis du er heldig så synger han ene kokken for deg på vietnamesisk! :D

  • 3 uker senere...
Skrevet
Jeg har vært borte i både dream sushi og nr.1 sushi, jeg kan si til dere at kokken i nr.1 jobbet hos dream sushi når den først ble oprettet etter min hukommelse. De begge er gode, men holder meg til dream sushi (siden jeg bor rett ved ) :D de er noen ganger forsinket med bestillingen min, men er jo fullt forståelig når de har over 20 bestillinger på bord og bare 1-2 kokker. Haha koselige er de også, hvis du er heldig så synger han ene kokken for deg på vietnamesisk! :D

Faen, er det du som eier sjappa siden du skryter så mye :)

  • 1 måned senere...
Skrevet
Faen, er det du som eier sjappa siden du skryter så mye :)

mrmeat, ser ikke til at sushigirl skryter i det hele tatt,, dersom hun ikke sier noe som DREAM SUSHI ER BEST o.l hun bare sier som det er... men er enig dream sushi er treig til tider, men godt er det( ser ikke forskjell på smaken i noen av sushi restaurantene :P) SASHIMI!<3

  • 1 måned senere...
Skrevet
Jeg er helt Sushi-gal, men Sushi Delight er min favoritt i alle fall, selv om jeg synes begge stedene er ok. Jeg synes også den vietnamesiske maten de lager er helt ypperlig, nesten som da jeg var i Vietnam. Fristende meny

Jeg har bare vært hos Sushi Delight i >Drammen, den er absolut min favoritt sted å kjøpe sushi. Dem har både god og kvalitet sushi også varm mat.spes Thai mat mmmmmmm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...