Gå til innhold

noen som har sett at bonzai kittens er tilbake?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Er det flere enn meg der ute som har fått mail på ny om underskriftskampanje mot nettsiden bonzai kittens?

Vet ikke helt hvor jeg skal legge innlegget.

Det vrenger seg i magen min med tanke på at mennesker kan gjøre noe så grusomt mot et dyr.

Er det her en dårlig syk spøk, eller er det tilfelle?

Noen som kjenner til det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er en spøk, eller en hoax som det egentlig heter. Men uheldigvis går mange fem på. Send for all del ikke mailen videre, og opplys de du fikk den av om at det er en spøk. Be dem igjen sende videre til de som de har fått mailen av. Eneste måten å få stoppet dette tullet på er å gjøre "alle" oppmerksomme på at det er bare tull for å få oppmerksomhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest M-ling

Jeg har så fæl humor at jeg faktisk synes det var litt morsomt.

Altså, siden jeg vet det er en spøk. Er ikke slem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Dette er det sykeste jeg har sett.

Avskyelig å spøke med hjelpesløse dyr på den måte.

Jeg lo ihvertfall ikke, selv om lettelsen var stor da jeg fant ut at det var en spøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Donna

Hvordan vet man at det er en spøk da - at det ikke bare er noe man sier ....tenk om det skjer på ordentlig .....de gjør så mye fælt med dyr der nede så jeg hadde ikke blit forbauset om det var på ordentlig .... :x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ganske sikker på at dette er fotoshop...

det er vel ikke fysisk mulig det med bonzai- kitten?

Men det er masse sånn syk humor som går rundt f.eks på rotten.com der man ser en mann som spiser et foster...

Det er sykt, men folk synes det er gøy å lage og folk går på det. Gikk på begge deler jeg!

Men jeg vet ikke hvordan man kan vite om dette er sant. Har bare hørt det av en kamerat at det er fotoshop...

Bradshaw

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virgo:

Når dyrebeskyttelsen går ut og sier det er spøk - da er det vel noe man kan stole på? Eller de har vel ikke gått ut og sagt det. Men de har svart på mailer ang dette og sier det ikke er reell dyretortur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bonsai Kitten er datamanipulerte bilder. Nettsiden ble laget av en student ved Massachusetts Institute of Technology i USA. Han ble tvunget til å fjerne sidene fra skolens nettverk i 2001, og registrerte domenet under pseudonym. Bonsai Kitten ble etterforsket av WSPA, HSUS, PETA og FBI, og alle kom frem til at ingen dyr var skadet eller drept.

Det beste du kan gjøre er å IKKE sende protest eller epost til eieren av siden, og IKKE videresende mailen du får.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...