MBelucci Skrevet 21. februar 2008 #1 Skrevet 21. februar 2008 Noen som har prøvd tannbleking hos tannlegen eller hjemme?Jeg har prøvd hjemme,men funket ikke. Hva koster det for bleking med et meget bra resultat? Thanx
Bokormen Skrevet 21. februar 2008 #2 Skrevet 21. februar 2008 Når du sier du har bleket hjemme, er det da med blekemiddel og egen skinne som tannlegen laget til deg, eller noe du har kjøpt andre steder? Når det gjelder pris, vil dette variere VELDIG mye fra sted til sted og klinikk til klinikk. Det er to forskjellige blekemetoder hos tannlegen, hjemmebleking som er den mest vanlige og sannsynligvis rimeligere, og som jeg ville anbefale. Da får du en spesialstøpt blekeskinne som du kan ha så og si for evig, om ikke tennene dine gjennomgår store forandringer, og du kjøper blekemiddel hos tannlegen. Noen bleker bare overkjeven, da det er den man viser mest. Blekemiddel kan man da kjøpe igjen etter noen år, om man vil bleke igjen. Den andre metoden er klinikkbleking, og da betaler man vanligvis en timespris hos tannlegen, og ligger i stolen der mens man bleker. Det brukes da sterkere stoffer for at blekeprosessen skal gå raskere. Noen ganger må man inn flere ganger for å få godt nok resultat. Dette koster nok endel mer de fleste steder. Mange tannleger har prislister ute på nett, så du kan jo sjekke litt rundt på hjemmesidene til tannleger rundt der du bor, evt ta en ringerunde og høre.
MBelucci Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. februar 2008 Tusen takk for et meget bra svar:)Ble noe klokere nu:) Jeg tok forresten hjemmebleking for mange år siden,kjøpte den på vita.Funket ikke nei.
Cienna Skrevet 22. februar 2008 #4 Skrevet 22. februar 2008 Byporten har visst vist til gode resultater....men må inn til konsultasjon angående hvilke type bleking som passer meg. Noen ganger holder det at tannlegen pusser dem, andre ganger hjemmebleking eller ultra....skal jeg ha ultra vet jeg at det ligger på et par tusen kroner....skal inn snart og se. Vil og ha hvitere tenner
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå