Gå til innhold

Har du tenkt på dette?

Fremhevede innlegg

Skrevet
Dette ville jeg brukt for alt det var verdt hvis jeg var mann for en dag - å ha en manns enorme, ufeilbarlige selvfølelse og ego - som ikke lar seg utfordre av noe som helst, ikke én konstruktiv tilbakemelding kan få en mann til å tenke over egen atferd.

Og evnen til å miste alt vett ved synet av bryster, eller ved den minste hentydning til sex eller noe sexrelatert :roll: Å være ensporet, egoistisk, utrolig fascinert av kroppsfunksjoner, -lukter og -lyder.

Jo, det er sikkert morsomt å være huleboer, men jeg hadde nok mest syntes det var enda bedre å være kvinne igjen etterpå!!!!!!!!!!!!

Det var meg du quota.

Det er så herlig at du klarer å lese så mye om et menneske ut fra en spissformulert kommentar på et internettforum. Du er nok en ordentlig menneskekjenner, du:) Behørig imponert!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Det er så herlig at du klarer å lese så mye om et menneske ut fra en spissformulert kommentar

Der la du nok litt mye vekt på ditt eget sitat... ikke så overraskende.

Sitatet gjaldt kun selvfølelsen.

Resten er observasjoner og erfaringsutveksling ;) Ikke er jeg spesielt unik heller som kvinne hva synspunkter angår.

Fascinerer meg alltid at menn forviller seg inn på KG og attpåtil blir fornærma når de ser hvordan kvinner fungerer. Hold dere på puppe-sidene da vel :roll:

Skrevet
Der la du nok litt mye vekt på ditt eget sitat... ikke så overraskende.

Sitatet gjaldt kun selvfølelsen.

Resten er observasjoner og erfaringsutveksling ;) Ikke er jeg spesielt unik heller som kvinne hva synspunkter angår.

Fascinerer meg alltid at menn forviller seg inn på KG og attpåtil blir fornærma når de ser hvordan kvinner fungerer. Hold dere på puppe-sidene da vel :roll:

Vet du hvorfor man siterer noen? Og hvordan man gir tegn til at sitatet er ferdig, og man er over på generell synsing?

(Dette var et retorisk spørsmål, selvsagt vet du ikke det, du viste det jo nettopp) :D

Skrevet
Vet du hvorfor man siterer noen? Og hvordan man gir tegn til at sitatet er ferdig, og man er over på generell synsing?

(Dette var et retorisk spørsmål, selvsagt vet du ikke det, du viste det jo nettopp) :D

litt snar her..

Du mener at du leser deg til at jeg har god selvfølelse? Siden jeg er villig til å kommunisere med en partner om hva som er nødvendig for at det skal bli bra?

Du er, som i det forrige innlegget, clueless. Du skriver selvsagt for å trolle, siden den linjen du legger deg på er et av de mest effektive våpnene en kvinne har for å "ta" en mann. Hva skal en mann stille opp med når en kvinne sier :"Det er sånn vi kvinner tenker, alle som en"? "Dere er griser som vi bare holder ut med fordi vi er nødt". "Den dagen kvinner kan bli gravide uten en mann, blir det mange ensomme menn der ute"...

Det går an å dra til Danmark og bli inseminert, og få seg jobb på krisesenter, så slipper en å omgås menn på daglig basis, siden vi er uspiselige, ubrukelige og frykelig ufyselige. Så er jo alle fornøyde? :gjeiper:

Skrevet

Hva faen har dette med NOE her å gjøre!!???

Kan dere (gjest#1 og gjest#2) være så snill å slutte å kverulere og være så jævli stolte??

Er så dritt lei av denne barnslige kranglinga og dette er faktisk min tråd og hvis dere ikke klarer å holde dere til tema så vil jeg be dere vennligst ta kranglingen et annet sted.

Skrevet

Jeg svarte faktisk bare på spørsmålet. At en mann ble forurettet (bombe!) og gadd å bruke tid på det, er ikke min feil.

For øvrig ingenting med svaret til fyren som avkrefter det jeg mener om det, men...

Til maren; jeg avslutter selvsagt her :)

(Vel, bare en ting til - hadde jeg vært mann håper jeg at jeg hadde forstått hvor disgusting det er å stå og tisse. Dråpene fordeler seg over et stort område, det er uhygienisk, illeluktende, og jævla irriterende for den som må vaske doen - og det er jo selvsagt kvinnen...)

Skrevet

Hvis jeg var mann i et døgn skulle jeg hatt sex. Masse sex! Bare for å sammenligne hvordan det er for en kvinne og hvordan det er for en mann. For det er noe jeg egentlig er veldig nysgjerrig på.

Skrevet

Hvis jeg var mann i et døgn ville jeg:

-Fixet bilen min.

-Stikki på svømming (eller treningsstudio) slik at jeg kunne dusje sammen med masse andre menn..hehe

-Tatt en nærstudie av snappen med lupe, tommestokk og bildedokumentasjon.

-Undersøkt om det virkelig finnes et G-punkt.

-Sjekka opp ei dame og selvsagt knulla dersom jeg fikk komme så langt.HAHA

-Som andre sier, tatt masse bilder - front to back.

-Sitte å tisse.

-Tisse med morrabrød.

Ikke nødvendigvis i den rekkefølgen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...