Cienna Skrevet 21. februar 2008 #1 Skrevet 21. februar 2008 Lørdagen kom og jeg var gira på helg.....men endte opp i senga med feber....torsdag...snart helg igjen og våkner til å mistet stemmen....snart en UKE syk Skjønner det er noe i lufta nå, og at mange er syke....men jeg KJEDER meg!!!! Lei jeg nå.... Flere som deler min sjebne?
Gjest Fëawen Skrevet 21. februar 2008 #2 Skrevet 21. februar 2008 Vondt i halsen, nesa renner og det klør i ørene.. Vil ikke, vil ikke.. la meg være frisk i helgen..
mia83 Skrevet 21. februar 2008 #3 Skrevet 21. februar 2008 Er det LITT synd på oss som MÅ jobbe fordi det er så mange som er syke? Må jobbe 10 dager i strekk nå pga sykdom blant de andre ansatte...
Tusenfryd Skrevet 22. februar 2008 #4 Skrevet 22. februar 2008 Det er mest synd på meg som jobber selv om jeg er syk! For å skåne slike som mia83... hr så vondt i halsen at jeg tror jeg forgår, kan ikke svelge, hoster hl tiden og det er dritvondt m- blir bare verre, vært sånn i en uke nå. Når kan man ringe legen og klage og få noe annet enn apotekting uten resept?
Gjest Fëawen Skrevet 22. februar 2008 #5 Skrevet 22. februar 2008 Jeg ligger ikke hjemme under dyna! Her jobbes det, med formen på bånn.. TGI Friday!!!!
Gjest Fëawen Skrevet 22. februar 2008 #6 Skrevet 22. februar 2008 Det er mest synd på meg som jobber selv om jeg er syk! For å skåne slike som mia83... hr så vondt i halsen at jeg tror jeg forgår, kan ikke svelge, hoster hl tiden og det er dritvondt m- blir bare verre, vært sånn i en uke nå. Når kan man ringe legen og klage og få noe annet enn apotekting uten resept? Hvis du har vært slik i en uke, hadde jeg gjort det i dag. Så får du litt "ekstra hjelp" i helgen..
Gjest svspms Skrevet 22. februar 2008 #7 Skrevet 22. februar 2008 Lørdagen kom og jeg var gira på helg.....men endte opp i senga med feber....torsdag...snart helg igjen og våkner til å mistet stemmen....snart en UKE syk Skjønner det er noe i lufta nå, og at mange er syke....men jeg KJEDER meg!!!! Lei jeg nå.... Flere som deler min sjebne? Føler med deg! Vil syte jeg også. Var skikkelig dårlig og men bare hanglete feber forrige uke, men var glad jeg var forkjøla den uka. For denne uka har jeg vinterferie i studiene, så jeg tok fri fra jobb også. Men gjett hvem som var syk mandagen. Meg. Ene artige og spennende greia har gått i dunken. Har sakte men sikkert blitt bedre, og følte meg "frisk" i går. Tenkte Jippi! for nå får jeg utnytte helga. Men hvem våknet klokken 3.21 med så store smerter at jeg ikke fikk sove mer? Jeg kjeder vettet av meg! For jeg kan sitte maks en halv time foran PC, TV eller bok før jeg får såpass hodepine at jeg må ha seks timers pause. Hva f**n skal man gjøre da? Får jo ikke besøk heller, siden ingen vil bli syk og ikke minst at de har mye gøy å følge med på.
mia83 Skrevet 22. februar 2008 #8 Skrevet 22. februar 2008 Det er mest synd på meg som jobber selv om jeg er syk! For å skåne slike som mia83... hr så vondt i halsen at jeg tror jeg forgår, kan ikke svelge, hoster hl tiden og det er dritvondt m- blir bare verre, vært sånn i en uke nå. Når kan man ringe legen og klage og få noe annet enn apotekting uten resept? Vet godt åssen det er å jobbe når man er syk! Det er vanvittig slitsomt!! Så, JA det er DEG det er mest synd på!! Håper du blir bedre snart!
Cienna Skrevet 22. februar 2008 Forfatter #9 Skrevet 22. februar 2008 Sjette dagen...Blærk...ble smittet av en på jobben som jobbet med sykdom...er ikke bare positivt at en skal stille opp på jobb selv om en er syk....Iallefall ikke på en stor avdeling..skikkelig kjedereaksjon på alle. Sola skinner...jeg vil UUUT! Men typen nekter meg(er en sånn som ikke takler å være syk som rydder, vasker etc) Typen kjefter og bermeg sitte i ro, så her sitter jeg da...med firkantede øyne foran lap'en som mitt eneste selskap....
*Enigma* Skrevet 22. februar 2008 #10 Skrevet 22. februar 2008 Jeg har også vært syk siden lørdag. Begynte så vidt på fredag, lørdag var jeg helt slått ut. Lå 4 dager hjemme, men onsdagen måtte jeg bare på jobb igjen. Holdt på å bli gal av å ikke se folk. Er fortsatt sliten, snufsete og har ikke stemme. Disse beskriver egentlig formen akkurat nå.
Gjest Pupsilure Skrevet 22. februar 2008 #11 Skrevet 22. februar 2008 Jeg er også litt syk. begynner å bli. Har vondt i halsen. Veldig mange på jobben har vært syke... Jeg har sånne mandelpropper også (gule ekle klumper som kommer ut av mandlene og lukter død og fordervelse) Kanskje pga halsbetennelse eller noe? Men skal på jobben allikevel
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå