Gå til innhold

Solarium

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har begynt å ta solarium og synes det er deilig, men det er en ting jeg lurer litt på. Soler dere dere naken i solariumet? Jeg er litt redd både for å bli solbrent og å få kreft "der nede", men jeg vil heller ikke ha skille. Jeg prøvde å tre en sokk på tissen, men den falt bare av. Jeg fikk sokken til å sitte ved å gjøre onanere lett slik at tissen ble stiv, men da blir det jo skille oppover magen. I tillegg er jo testiklene ubeskyttet, og det synes jeg ikke er noe særlig. Er det noen som har noen råd å dele med en fersk solariumsbruker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei!

Jeg har begynt å ta solarium og synes det er deilig, men det er en ting jeg lurer litt på. Soler dere dere naken i solariumet? Jeg er litt redd både for å bli solbrent og å få kreft "der nede", men jeg vil heller ikke ha skille. Jeg prøvde å tre en sokk på tissen, men den falt bare av. Jeg fikk sokken til å sitte ved å gjøre onanere lett slik at tissen ble stiv, men da blir det jo skille oppover magen. I tillegg er jo testiklene ubeskyttet, og det synes jeg ikke er noe særlig. Er det noen som har noen råd å dele med en fersk solariumsbruker?

Hva er du egentlig mest opptatt av?

Valget må du ta selv , du er vel såpass oppegående?

Gjest Frk.Uhåndterlig
Skrevet
Hei!

Hva får deg til å tro at du får lettere kreft dersom du ikke skjuler tissen?

Tror du at balla og tissen er mere utsattt for kreft enn andre kroppsdeler?

Tissen er vel ikke noe mere utsatt den enn evt, ryggen?

Er du redd for kreft fra sol så holder du deg unna sola være seg "polettsol" eller den naturlige sola...sant!?

• 1 år senere...
Gjest Gjest
Skrevet

Hvor ambefalses det att gutter\menn ikke tar solarium naken? Jeg har tatt det mange ganger i løpet av våren\sommeren og har verken blitt brent eller merket noe ubehag! Huden på penis er jo ikke noe mer utsatt for solen den en det leppene på munnen er sku man tro? Desuten er jo forhuden trekt foran penis hodet..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...