Maneo Skrevet 22. juni 2008 #481 Del Skrevet 22. juni 2008 Kunne ikke vært mer enig :-D Ser ut som alle er blide og fornøyde for tiden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IloveNY Skrevet 22. juni 2008 #482 Del Skrevet 22. juni 2008 stakkars hun som var på opplæring da! Hun må jo ha følt seg rimelig IDIOT! Jeg lo høyt av den hendelsen! Kunne sikkert likesågodt skjedd der jeg jobber nemlig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stearinpikken Skrevet 22. juni 2008 #483 Del Skrevet 22. juni 2008 Huff, ja hun hadde skjempedårlig samvittighet for at jeg måtte være så lenge på jobb.. Og hun følte seg skikkelig dust, men jeg var jo ikke sur eller noe.. Det kan skje hvem som helst, og det var et uhell. HUn var jo ny også, og jeg vil jo ikke drepe lysten hennes til å jobbe hos oss I dag var hun også på jobb, men da som servitør og hun var veldig flink! Tror nok dette blir bra til slutt Det var deilig å bare være hjemme i går.. Bare slæsket rundt, men fikk også ryddet en god del og nå ser det veldig greit ut her Mannfolka hadde besøk og vi slo til med en Toy Story film Det var gøy og jeg la merke til mange detaljer jeg ikke har sett før, eller har skjønt fordi jeg bare var 9 år eller noe når den kom ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 23. juni 2008 #484 Del Skrevet 23. juni 2008 åå, det høres så gøy ut å bo med masse gutter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IloveNY Skrevet 23. juni 2008 #485 Del Skrevet 23. juni 2008 Toy Story er jo en genialt koselig film! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 23. juni 2008 #486 Del Skrevet 23. juni 2008 Jeg HATET ToyStory når jeg var liten, men nå synes jeg faktisk den er ganske kul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 23. juni 2008 #487 Del Skrevet 23. juni 2008 Jeg HATET ToyStory når jeg var liten, men nå synes jeg faktisk den er ganske kul Akkurat sånn synes jeg og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 23. juni 2008 #488 Del Skrevet 23. juni 2008 Han derre cowboyen var så utrolig irriterende at jeg ikke visste hvor jeg skulle gjøre av meg! Merker jeg blir irritert inni meg når jeg tenker over hvilke følelser jeg hadde overfor ToyStory Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stearinpikken Skrevet 28. juni 2008 #489 Del Skrevet 28. juni 2008 Det er jo bare jobb for tiden! Laaaange dager. Er allerede oppi 170 timer og jeg har jo i tillegg hatt fri en uke og måneden er ikke over.. Møøøøøøøøøni :-D Var på jobb 10 timer i går, i det jeg hadde satt meg ned i sofaen hjemme og planlagt guitarhero og vin sammen med han ene sambissen ringer de fra jobb og jeg må der igjen. 16 deilige timer til sammen i går! Det er skikkelig rart å begynne kl.9 hver dag.. Jeg er jo vant med å begynne 15, veldig forskjellig. Det er deilig da. Jaja, nok om det.. Jeg har ikke noe å fortelle, for livet mitt er bare jobb nå.. Har fri om en uke da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maneo Skrevet 29. juni 2008 #490 Del Skrevet 29. juni 2008 Hva skal du gjøre i friuka di da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stearinpikken Skrevet 29. juni 2008 #491 Del Skrevet 29. juni 2008 Jeg har ikke fri en uke, jeg har fri 2 dager Da skal jeg på fylla :-D Lønn og frihelg paser bra syntes jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 30. juni 2008 #492 Del Skrevet 30. juni 2008 Bare innom med et: HEI! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stearinpikken Skrevet 1. juli 2008 #493 Del Skrevet 1. juli 2008 12 timer på jobb i går.. Jeg føler nå er det unntak om jeg ikke har så lang dag! Jeg har jo klart å jobbe myyye mer enn 100 % denne måneden selv om jeg har hatt ei uke fri.. Tenk hvor mye penger jeg hadde fått om jeg ikke hadde hatt fri :-D Men jeg merker jeg er sliten. Vi har også mange nye folk på jobb og jeg skal lære opp alle. Da går alt sent fordi de er nye og jeg må fly over alt og hjelpe alle i tillegg til alt det jeg skal gjøre. Og jeg vil hjem, ikke være langt over stengetid fordi alle de andre gjør det seint. Jeg føler meg som ei drittmasekjerring på jobb, fordi de lærer aldri, og jeg sier ting tusen ganger og litt mer hele tiden og likevel og jeg blir gal i hodet! ARRRG! Ja, dagens utblåsning. Trøster meg med at de blir bedre og så får de bare hate meg i mellomtiden. I går var jeg også hos F, var å henta post og så på kattungene. De har blitt skikkelig søte, større og mørkere. Den ene som før så ut som han hadde downs, ser nå ut som et troll Sånn ellers fikk jeg melding av svensken 5 i dag morges, det var koselig. Jeg har ikke tatt noe kontakt med han siden han dro. Har bare snakket med han bittelitt på msn. Hmmm. Jaaa, jeg må fortsette å bytte rom fordi huseieren like å gjøre det vanskelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 1. juli 2008 #494 Del Skrevet 1. juli 2008 Kjenner igjen jobbsituasjonen litt pikken, bortsett fra at jeg er igjen til seint fordi ingen andre er det :gjeiper: Stakkars pusekatten, it's special hihi Ha en fin dag (på jobb?) pikken ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 7. juli 2008 #495 Del Skrevet 7. juli 2008 GOD SOMMERFERIE!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stearinpikken Skrevet 10. juli 2008 #496 Del Skrevet 10. juli 2008 Tusen takk Reka Jeg har ikke hatt så mye tid til å være her inne lengere, men skal bare innom å si at jeg har det skikkelig bra fortiden! Jeg har masse å fortelle :-D Skal ta en dagbokrunde i løpet av uka håper jeg God sommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 10. juli 2008 #497 Del Skrevet 10. juli 2008 Åååh! Så bra Pikken!!! Gleder meg til sladderet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 10. juli 2008 #498 Del Skrevet 10. juli 2008 gleder deg til å reise på folkehøgskole eller? er ikke så lenge igjen nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 10. juli 2008 #499 Del Skrevet 10. juli 2008 Nå bare teazer du snuppa, masse å fortelle, oxo FORTELLER du ikke? Sånt blir jeg nysgjerrig av, men skal vente i tålmodighet, vet hvordan du har det, ikke vært den mest aktive på kg selv i det siste Godt å høre at alt er toppers da hvertfall :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IloveNY Skrevet 14. juli 2008 #500 Del Skrevet 14. juli 2008 Det er ikke mye som skjer i noen av jentene sine KG-bøker for tiden... :gjeiper: Glad det ikke bare er meg som ikke prioriterer KG når jeg jobber masse! Håper du har det fint Pikken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå