Ambriel Skrevet 12. august 2008 #581 Del Skrevet 12. august 2008 :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 12. august 2008 #582 Del Skrevet 12. august 2008 :juhu: Jeg har savna deg!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stearinpikken Skrevet 12. august 2008 #583 Del Skrevet 12. august 2008 Åååå, nå ble jeg glad :-D Har savnet alle dere også! Jeg kommer nok inn senere i dag, men orker ikke fortelle alt nå. Husker sikkert ikke halvparten engang. Men ting går bra. Nå har jeg gått på Ritalin i 2 uker, og det føles fantastisk :-D Ikke mye kaos i hodet, sier ikke så mye tull og drit, klarer å få orden på ting. Og ikke minst: Jeg har sett kjempemange filmer i det siste, haha! LItt dumt er at jeg fortsatt sover veldig lite, har kanskje 6 timers søvn hver natt og jeg spiser omtrent ikke. Jeg er jo syltynn fra før, men psykologen så det ville bli bedre etter hvert. Men jeg merker ikke at jeg er sulten eller trøtt da så det er litt rart. Ellers har jeg ting å fortelle og fyllekvelder, A, F, random Matroser og dumme pikken som er tøs.. Og svensken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beepeeker Skrevet 12. august 2008 #584 Del Skrevet 12. august 2008 HALU!!!! Jeg etterlyste deg i en tråd, fordi jeg fant ikke Tweek, men nå fant jeg deg! Hurra! :D Men nå har jeg seriøst en stor dagbok å gå igjennom for å få med meg hva du har gjort i det siste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 12. august 2008 #585 Del Skrevet 12. august 2008 Oh my! F, svensken og A?? Gleder meg til oppdatering Pikken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 12. august 2008 #586 Del Skrevet 12. august 2008 welcome back Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 14. august 2008 #587 Del Skrevet 14. august 2008 erru back in business babe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 14. august 2008 #588 Del Skrevet 14. august 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 14. august 2008 #589 Del Skrevet 14. august 2008 Hellu! Godt ritalinen virker da Lol, Pikken is a bad, bad girl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 14. august 2008 #590 Del Skrevet 14. august 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stearinpikken Skrevet 14. august 2008 #591 Del Skrevet 14. august 2008 Skikkkelig slæskete sang da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 14. august 2008 #592 Del Skrevet 14. august 2008 I knoooow! *liker sangen litt da* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stearinpikken Skrevet 14. august 2008 #593 Del Skrevet 14. august 2008 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?sho...=355226&hl= Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 15. august 2008 #594 Del Skrevet 15. august 2008 Jeg tror du egentlig gjør det rette ang. det å flytte ut, fordi han er jo virkelig mareritt-huseier!! Men hvor skal du bo nå da? :klø: Eller reiser du snart uansett? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 15. august 2008 #595 Del Skrevet 15. august 2008 jeg og hadde flyttet på dagen.. Vi hadde litt problem med noen husverter for noen år tilbake, de satt opp husleigen pga kjølekskapet røyk. Kjøleskapet var da iallefall 20(?) år gammelt, også var det mange andre teite ting. De skrev det i et brev, men hallo, vi bodde i kjelleren deres, går jo an å prate til oss da. F skrev brev tilbake med alle lover og regler, de har faktisk ikke lov å sette opp husleigen på så teite grunnlag og vi skal ha noen mnd beskjed før de gjor det. I tilegg tok vi dem på "fersken" i å rote i våre private ting... Er bare glad vi flyttet der i fra, vi flyttet til ei vennine til vi fant noe annet.. Er da makan til hva man skal finne seg i.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stearinpikken Skrevet 15. august 2008 #596 Del Skrevet 15. august 2008 Jeg skal jo flytte i dag uansett, det var avtalt. Skal bo hos ei venninne i ei uke.. Skal jo flytte til folkehøyskolen da! Jeg grugleder meg :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 15. august 2008 #597 Del Skrevet 15. august 2008 Det var derfor jeg spurte, for innbilte meg at du ville sagt ifra om du dro på folkehøgskole idag Du må love å oppdatere meg om folkehøgskolen! Hvis jeg skal tørre å gjøre det samme om ett år så trenger jeg litt beroligende pikken-referat Tenker du kommer til å få det drit kult og oppleve masse nytt og bli kjent med mennesker du aldri ville blitt kjent med ellers! God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 15. august 2008 #598 Del Skrevet 15. august 2008 *bajsepådummemannen* Lurer på hvordan folk kan bli slike idioter??? Jaja, godt du kom deg ut Pikken! Iiiik, snart folkehøgskole! Skummelt og spennende! Kosemose Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stearinpikken Skrevet 16. august 2008 #599 Del Skrevet 16. august 2008 Dramaet fortsetter og jeg er IKKE ferdig med huseier før 1000 kr tikker inn på konto! Verdens ekleste ting har skjedd! Jeg hang litt sammen med A i natt, og vi gikk ut en tur.. Så ble vi litt kåte kan du si og pulte på et friområde, vi så en mann et stykke unna og stoppet litt opp og han gikk videre.. Så en god stund etterpå så jeg over en kant og der sto han mannen. Han sto å så på :cry: Det var så utrolig ekkelt, og alt jeg fikk sagt var ØØYY i sinna tone før han løp.. Han sa ingeting, men det er så utrolig ekkelt å tenke på.. Vi tok på oss resten av klærne og stakk. Fy faen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stearinpikken Skrevet 16. august 2008 #600 Del Skrevet 16. august 2008 TRENGER JEG MER PISS NÅ????? Har jeg for faen ikke fått nok? Jeg skal opp om 3,5 timer for å gå på jobb.. Jeej! Jeg trenger råd og hjelp om hva jeg skal gjøre med huseier! Han slipper ikke unna meg, men jeg har så dårlig tid å fikse det på. Jeg vil prøve å få med alle som ikke har fått depositumet tilbake, de som ikke kan komme kan jo skrive brev o.l. Han burde jo for faen ikke å lov å leie ut sånn som han oppfører seg.. Vi fikk også nummeret til de 2 nye som skal flytte inn og jeg ba dem i huset om å skrive melding til dem om at hvis de ikke har betalt depositum så ikke gjøre det før det blir opprettet en egen konto for det.. faensjævlafittehoretrynesatanihelvete!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå