Gå til innhold

Stearinpikkens andre hjem

Gjest Stearinpikken

Anbefalte innlegg

:fnise:

Pikken og svensken :fnise:

Jaja, kos deg så lenge han er i Norge, men ikke bland følelser inn da, for da blir det fort vanskeligere! :)

Ha en fin dag, nå skal jeg på jobb! :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Sativa

Sogndal er et fantastisk sted, jeg har selv studert der. Helt syyyykt vakker natur, og utrolig mye å ta seg til for et så lite sted å være.

Kjør på,sier nå jeg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Congrats med plass! Høres ut som midt i for deg!

FF er digge, blir alltid fryktelig hett :hoho:

:klemmer: til deg i "heten"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi, her skjer det ting :sjarmor:

alt bra med deg pikken? ^^

:klem:

*edit, leif

Endret av Envy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Gjest Stearinpikken

Sove?? Det skjer ikke!

Jeg er inne i en sånn periode igjen.. I går natt sov jeg fra 4-7, så flyttet jeg masse, dro på jobb og så har jeg ryddet og vasket igjen og surret rundt hele natta.. Nå skal jeg snart på jobb igjen og rett etter jobb skal jeg i 30-årsdag.. Party :danser: Kanksje det blir slitsomt, men føler meg ikke trøtt enda.. :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner ingenting. Hvorfor skal du sove nå? Og ikke skjønner jeg hva de bakre kroppsdelene dine har med søvnproblemer å gjøre... :lete: men meg om det.

Jeg tror kanskje at jeg må lese hele boken din. Det er jo ikke som om jeg ikke har tid om dagene heller.... :fnise:

Gode :klemmer: til deg, SP. Ja, det skal jeg kalle deg. Det er nesten SJP - og nå i disse Sex and the City tider, er jo det bare KULT. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Pikken :vinke:

Så gøy at du har kommet inn på de skolene du søkte på da, så nå er det bare å velge og vrake ;)

Kjørte forbi jobben din i forrige uke, eller busset forbi er kanskje mer riktig å si :fnise: hihi

:klemmer:

Endret av Ambriel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stearinpikken

Har mye å fortelle, hvor skal jeg begynne? :sukk:

Har flyttet inn sammen med 4 mannfolk, har takket ja til plass på sogndal fhs - fotokunst, var på fylla med sjefen på lørdag og har omtrent ikke sovet siden onsdag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oioi, her skjer det ting ja!

men hvorfor flytte hvis du skal begynne på fhs?

Søvnproblemene kjenner jeg igjen, det er så sliiiit å sitte der med øynene på vidt gap og ikke ha nubbsjans til å sove :sur:

Håper du får en god natts søvn snart pikken! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...