Gå til innhold

Stearinpikkens andre hjem

Gjest Stearinpikken

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Stearinpikken

På fredag var jeg på sex and the city premieren og etterfølgende fest på et utested.. På lørdag fikk jeg ny leilighet, ble blond, badet for første gang, hadde fest, pulte svensken, dro på byen, hadde nachspiel, pulte svensken..

I dag har jeg hengt med svensken og kompisene i hele dag.. Fete folk, og vi har grillet og ligget i solen i hele dag. Så ulte jeg svensken igjen.. :sjenert: Ikke bra dette, men denne helga har vært det beste helga på dritlenge.. Helt perfekt! :hoppe:

I morgen begynner jeg å flytte da og det blir kjedelig.. Kommer til å savne denne leiligheten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi oi, her har det skjedd masse i det siste :hakeslepp: Kr.sand er visst blitt "syndenes by" :fnise:

Så godt at du har hatt en flott helg, pikken! Det har du fortjent! :-D Selv om jeg må ærlig innrømme at jeg synes det er litt dårlig gjort ovenfor kjæresten til svensken da :flau:

Hvordan var jentekvelden på Havana? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stearinpikken

Jeg tror heller jeg er Kr.sands svar på "jenta uten samvittighet" eller noe.. Jeg er enig det er dårlig gjort mot henne, men svensken syntes ikke det gjør noe.. Han er jo ikke gift :roll: Så jeg har det bare morro til an reiser, han kommer jo ikke tilbake etter det..

Jentekvelden på Havanna var ikke sånn kjempefet.. Jeg har aldri sett på mange mini-carrier på samme sted før, men på Havanna satt jentegjenger seg i båsene og skravelt å drakk.. Spandabel og Majas hadde sånn "bli-ny" opplegg på noen, men nesten ingen danset.. Det sto også masse mat framme, men ingen spise nesten.. Nå sakl det sies at vi ikke kom dit før en time etter filmen var ferdig, men likvel.. Tok et igjen på lørdagen ;)

Jeg har fortsatt ikke fått beegynt dagen, og heller ikke fått søkt på FHS.. :sjenert: Kommer jeg inn da? Det er jo ledige plasser, men er man sikret likevel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(...) men svensken syntes ikke det gjør noe.. Han er jo ikke gift :roll:

Det sier vel mer om han enn om deg. ;)

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Stearinpikken

Sant det ;) Jeg kommer nok likevel til å gjøre det igjen og igjen og igjen før han drar.. :humpe::sjenert:

Men nå MÅ jeg komme igang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldig du pikken, som har noen :)

bare pass på så du ikke får masse følelser for han og plutselig en dag forsvinner han til sverige da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stearinpikken

Jeg prøver å holde det på avstand ja.. Jeg er også veldig "ute av øye, ute av sinn".. :sjenert:

I dag har jeg gitt bort komfyren min til en random på finn pg så har jeg bestilt faen-singlet :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest milkyway

Bra dekning på meg oppi fjellet ja, fikk meldinga di nå jeg :P men ja vi kan ta det en anna dag :) Du kan jo komme på besøk til oss hvis du vil og en dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stearinpikken

Det første hjemmet er jobb, så kg, så stedet jeg faktisk betaler for å bo :fnise: Nå har jeg faktisk et par jeg til: Stedet jeg skal flytte til, den leiligheten jeg hadde tenkt å flytte til (har fortsatt nøkkelen) og svenskebyen :sjarmor:

Jeg vil gjerne komme på besøk til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stearinpikken

Jeg må få ræva i gir med flytting, og når det er ferdig tar jeg oppdateringsrunde hos alle :-D

I dag er en FIN dag :-D

FORDI:

-Jeg har fått en plass og bo :hoppe:

-Jeg har kommet inn på alle skolene jeg har søkt på :hoppe:

-Jeg har funnet en plass til møblene mine :hoppe:

DA var det bare å begynne :hoppe:

Jeg tror jeg mest ønsker å studere Fotokunst på sogndal FHS!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Gjest Stearinpikken

Jeg er ikke sikker på når jeg flytter enda, men det er fotokunst som frister mest.. Har søkt på grafisk design, foto, dans o.l på de forskjellige skolene! Så nå er det bare å tenke på hvor jeg vil flytte mest!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hurra hurra! Grattis! :juhu:

blir ikke lenge du får bo på nye stedet da, men det er jo fint å ha et sted å bo uansett! Gå for sogndal FHS!! hørt mye bra om den skolen :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stearinpikken

Nei det blir jo ikke så lenge, men jeg fikk lov å leie i bare 2 mnd for jeg overbeviste at det var like god ide det :-D

Derfor leier jeg møblert nå, gidder ikke stresse til i ny leilighet for 2 mnd..

I går hadde jeg forresten besøk av svensken, kameraten og mi venninne.. Laga vaffler til folket og det ble godt mottatt. Hun som bor under kom også opp det var en riktig så liten "fest" her oppe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...