Gå til innhold

Stearinpikkens andre hjem

Gjest Stearinpikken

Anbefalte innlegg

Lekehusmor, du er gull! Jeg har sett gjennom masse folkehøyskoler nå, og kom på at jeg gjorde det samme da jeg var 16.. Det er jo ikke dyr heller sånn sett, og jeg har bestilt felleskatalog og skolekatalog fra 15 skoler nå :hoppe: JEG SKAL PÅ FOLKEHØYSKOLE! :-D

Jeg tror dette er forandringen jeg har letet etter!

er du ironisk nå? :klø:

hvis ikke, HVILKE skoler har du bestilt til?

jeg gikk på Agder Folkehøgskole, kan absolutt anbefales på det allller varmeste!

håper du ikke er ironisk, jeg tror du kommer til å få det fantastisk! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Stearinpikken

At jeg er ironisk nei!

Jeg har allerede sett meg ut et par. Det blir nok noe kreativt som dans og kunst o.l. Har sett på både Trøndertun FH og Sunnhordland FH som jeg heller mest mot på danselinjen :)

Skal legge inn søknad i morgen tenkte jeg, så skal jeg se på litt andre :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har akkurat sluttet på trøndertun! Begynn der! Du vil elske det... det er absolutt en av norges beste folkehøyskoler!!! SAVNER TRØNDERTUN! :gråte:

Det er en veldig bra danselinje :) Men jeg gikk selv på kunst da... Begge linjene er supre!

Endret av IloveNY
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stearinpikken

Kunstlinjen virker også gøy, men jeg er ikke spesielt flink til å tegne egentlig :sjenert: Er litt usikker, men søker bare på alt jeg ønsker jeg, så kan jeg heller "velge å vrake" når jeg får bestemt emg nærmere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er heller ikke så flink til å tegne... vi driver mye med foto, photoshop, maling, skulptur og litt tegning. Men alt var frivillig! Så liker du å jobbe med foto jobber du mest med foto :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det virker litt gøy ja, har aldri sett på det som et alternativ en gang jeg.. Men så kom lekehusmor så da ble jeg litt nysgjerrig..

Har bestilt noen kataloger så får jeg ta det derfra ;)

Jeg har jo god tid til å bestemme meg, skal jo først bli ferdig med skolen, så er ett år til før jeg får dratt på folkehøgskole, om jeg drar!

Men må innrømme jeg synes det så gøy ut.. :-D

Men nå må du legge deg pikken! Alt for sent å være opp nå!!! :ler::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg har ringt telenor? Hvordan skulle jeg fått til det!

Alt er blitt ordnet for meg, men de kunne jo faen meg drøyd den litt med å kutte nettverket.. Skjiiitjævla!

:ler: Jeg antar som regel at folk har hjemmetelefon. ;) My bad.

Men så bra du mest trolig har funnet ut hva du vil gå på til høsten! Mange av mine venner som anbefaler folkehøyskole.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stå opp din gris, stå opp din gris, nå har du sovet leeeenge!!!

:skratte: :skratte: :skratte: :skratte: :skratte: :skratte: :skratte:

Endret av Reka
Lenke til kommentar
Del på andre sider

åå.. jeg blir så glad inni meg nå! :klemmer:

jeg kan LOVE deg at du kommer til å få det så knall.. det er så godt for deg! komme deg vekk, starte på ny. bli kjent med seg selv helt på nytt, i et nytt miljø :)

har skrevet et h*** lang innlegg hos reka om min folkehøgskole opplevelse.. du får lese det hvis du gidder ;) også er det bare å spørre om du lurer på noe!

dere vet det sikkert, men husk at dere får støtte fra Lånekassen for å gå der sant :)

og man overlever VELDIG fint på de pengene, mer enn bra nok.

Endret av LekeHusmor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg og vil på folkehøyskole!! angrar veldig på at jeg ikke har gjort det, nå føler jeg at det er forseint. Ferdig med høyskole - ferdig utdannet. Men frister lite å kun jobbe resten av livet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lekehusmor er ett genialt vesen!! :juhu:

:sjenert: ååh. søte reka. takk :klemmer:

føler meg litt som en sånn folkehøgskole-misjonær :ler:

men det bare er så mange som ikke vet hva de går glipp av.. så da ser jeg det som min plikt å pushe det på folk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men det bare er så mange som ikke vet hva de går glipp av.. så da ser jeg det som min plikt å pushe det på folk!!

Selvfølgelig er det det :juhu: :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Stearinpikken
Stå opp din gris, stå opp din gris, nå har du sovet leeeenge!!!

:skratte: :skratte: :skratte: :skratte: :skratte: :skratte: :skratte:

Du vet at når du skrev dette innlegget hadde jeg vært på jobb halvannen time allerede :-D

Lekehusmor er ett genialt vesen!! :juhu:

ENIG!

Det er jo bare bra! Du minte oss på alternativer vi hadde glemt :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet at når du skrev dette innlegget hadde jeg vært på jobb halvannen time allerede :-D

Ehm... :sjenert: Daså :-D Sprekingen som ikke trenger reka for å stå opp :-D :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den famøse Serenity er tilbake!

Folkehøgskole ja! Genialt valg! At jeg ikke foreslo det? Bestevenninnen min tok folkehøgskole i år, beste året hennes noensinne! Aldri hatt det så bra! Anbefales visst til alle ;) Man får venner for livet!

*snikklemmer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...