Gå til innhold

Stearinpikkens andre hjem

Gjest Stearinpikken

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Stearinpikken

Jeg skal bli en venneperson :sjarmor:

Sender venneforspørsel til alle, så jeg også blir laim.. Nå sitter jeg her å tror at ingen trykker accept :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stearinpikken

OMG! Jeg er blitt avhengig allerede :sjokk:

Jeg gikk på dataen og har sittet her i 20 minutter nåf ør jeg gikk inn på kg :hoho:

Herreguuuuuud.. Flere som vil være vennen min? :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

OMG! Jeg er blitt avhengig allerede :sjokk:

Jeg gikk på dataen og har sittet her i 20 minutter nåf ør jeg gikk inn på kg :hoho:

Herreguuuuuud.. Flere som vil være vennen min? :lur:

Jaaaa!! :juhu: Send meg en PM med navn så jeg kan legge deg til? :engel: Da kan jeg snoke enda litt til! :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stearinpikken
Jaaaa!! :juhu: Send meg en PM med navn så jeg kan legge deg til? :engel: Da kan jeg snoke enda litt til! :lur:

Haha, sånn tenker jeg også :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også vil være venn!!

Vil du være vennen min Stearinpikken? (Hvis du ikke vil kan jeg smiske med at jeg har is i frysern som jeg kan sende i posten om du vil :hoho:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Stearinpikken

Jeg har også is i fryseren :sikle: Både klassisk husholdnings-saftis og sjokoladeis med sjokoladebiter.. btw sender deg pm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isen her ble heller en stor skuffelse.. For jeg glemte jo helt at jeg kjøpte dem 30 minutter før jeg sluttet på jobb noe som resulterte iat de smeltet, og nå er de frosset igjen. :ler: De ser helt misfostret ut, har smeltet sånn at pinnen ligger inni isen så man må spise med skje :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stearinpikken

:hoho: Utrolig bra!

Når jeg ser på profilene deres ser jeg etter hvem disse forbokstavene er som dere snakker om i dagbøkene :sjenert:

Jeg har egentlig en haug og fortelle om snakken med F, den nye leiligheten osvosv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fortell da :) (Det er nemlig mye bedre å lese i boka di enn i pensums boken min.. )

Endret av Reka
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...