Gå til innhold

Stearinpikkens andre hjem

Gjest Stearinpikken

Anbefalte innlegg

Herregud, her har det skjedd mye som jeg ikke har fått med meg!! :hakeslepp:

Huff og huff stearinpikken, så dumt at det ble sånn da! :tristbla:

Jeg kjenner følelsen av å savne en som vet alt om deg, som alltid er der for deg og holder rundt deg om natta! :sukk:

Hvis det er noen trøst kommer det til å være vondt en litens tund, og etterhvert vil du oppdage at singellivet faktisk er ganske festlig! Nå kan du gjøre akkurat som du vil, og det hadde du vel egentlig et ønske om innerst inne?

Gutter kommer og går, og det finnes masse fler fisk i havet for deg! :klem:

.. og du, flytt til Oslo så kan Envy og stearinpikken bli rl venner! :sjarmor: skal love deg det er masse morro å finne på her.. masse fine gutter er det å ;) Nye jaktmarker! :hoho:

tuller litt jeg, unnskyld :sjenert:

Endret av Envy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Stearinpikken

Er det greit jeg kommer i morgen Envy? :fnise:

Men det hadde vært så deilig med en forandring.. Ny by, få venner o.l. Jeg ble voksen så tidlig rett og slett.. Har nestleder stilling som 20 åring, er ferdigutdannet og har vært i forhold i 2 1/2 år.. Jeg vil jo feste fra meg og jeg har jo vært på fylla hver eneste helg de siste 4 ukene.. Jeg føler jeg er klart for noe nytt, men er redd for hva som venter meg rett og slett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stearinpikken

"Alle" bor jo i Oslo :fnise:

Jeg vet ikke hvor jeg skal begynne da, og Oslo er jo stort. Jeg vil jo gå meg helt vill!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oslo er en super by! Alt fra Bestemorstranda til Aker brygge, og Kafè Sør (som har verdens beste istè av alle ting!), den beste italienske isen du kan tenke deg (bedre enn isen i Italia, jeg har vært mange ganger i Italia så I know!). Ellers kan byen være litt kald? Så viktig med gode venner :)

Synes du skal velge Bergen jeg ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har Bergen både rekorden for flest regndager etter hverandre, MEN også rekorden for flest soldager etter hverandre da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg også få være med på fyllekule og kafè eller? *hoppe foran alle som den verste linselusa*

:hoho:

(Jeg lager forresten en driiiitgod Mojito!)

Endret av Serenity88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stearinpikken

Høres fristende ut Reka :-D

Jeg har aldri hørt det her om soldager Serenity, er det noe som nettopp har kommet :ler: kødda !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(Det er mulig det ja, er ikke bergenser så kan jo hende bergenserne lurer oss "søt"lendinger :hoho:)

Tihi, skrev forresten søt som en feil, mente å skrive øst, men den var jo litt morsom så lar den stå jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest Stearinpikken

Av en merkelig grunn fikk jeg er nasty bilde i hodet mitt!

La oss velge en annen farge lille venn :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...