Gå til innhold

Stearinpikkens andre hjem

Gjest Stearinpikken

Anbefalte innlegg

hmmm... skuffa! Det er ihvertfall den dyrere varianten av en sjokoladeis med sjokoladebiter i :)

Endret av Serenity88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det melkesjokolade is med brownies du mener :sikle:

Det er konge!

Det hørtes godt ut!! :spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det melkesjokolade is med brownies du mener :sikle:

Det er konge!

:sikle: :sikle: :sikle: :sikle: :sikle: :sikle: :sikle: :sikle:

Savner Sørlandssenteret :trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neeeh, var ikke den jeg mente, men den er god den og altså... Den jeg snakker om ser skikkelig mørk ut, men så er den som fløyel i munnen nesten! *sikle* Den er knallgod!

Nå blir det eggerøre her, jaja, må ha proteiner etter trening, men SKUFFA, får late som om det er sjokoladeis med brownies og rørte jordbær med fløte på!

God helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stearinpikken

Jeg og F er ikke sammen lengere :(

Jeg har vært utro og han så det.. Fy Faen å stygg jeg er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stearinpikken

Det går til helvete skal jeg si deg..

Vi kysset mye og vi danset, så kommer F.

Han var forbanna og jeg skjønner han. Hadde ikke noe å si, men vi gjorde det slutt så skal vi snakkes om et par dager. Jeg er glad for at F ikke slo han ned, men det er jo enkelt å få tak i han. Vi bor nemlig i samme hus. Jeg tok følge hjem med han siden vi skulle samme sted, han trøstet meg og vi snakket en del.. Han ble med opp i min leilighet og han gikk nettopp i stad. Vi pulte og sov sammen. Jeg kommer til å savne noen som kan holde rundt meg..

F fortalte også at x-en hans kysset han på munnen forrige helg.

Det har som sagt ikke vært så bra mellom oss i det siste, men jeg har ikke turt å gi slipp på det fordi han er så god. 2 og 1/2 års forhold i dass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men viss dere ikke har hatt det bra i det siste, så er det kanskje til det beste at det ble slutt da? vet at det er vanvittig tøft å gi slipp, men av og til må man bare... Og det er ikke 2,5 år i dass, det har jeg og tenkt, men du har faktisk erfart noe iløpet av de åra...

Ikke enkelt når han bor i samme hus som deg, da vil du vel møte på han ganske ofte - men er du intr i han da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stearinpikken

Jeg vet det lå i kortene, men jeg ville ikke :(

At han bor i samme hus som meg spiller ingen stor rolle, møter ikke på han så ofte. Det blir som vanlig. Vi hadde nesten sex forrige helg også, men jeg stoppa det å sa han måtte gå..

Han er jo ganske fin da, men har ingen forhåpninger om noe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil du ikke fordi du er forelska i F enda? eller vil du ikke fordi du er redd for å bli ensom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stearinpikken

Tror det heller mest mot det siste.. Det er så godt å ha noen som kjenner meg godt og som kan trøste meg, holde rundt meg og bare kose.. Nå er det bare random sex, og jeg har mistet det mest fantastiske i livet mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff... du finner det igjen, bare bruk litt tid. Ikke hopp rett inn i noe nytt fordi du er redd for å bli ensom.. Er ikke sikkert du blir ensom engang, vær mye sammen med venner, finn på ting å gjøre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:sukk:

Kanskje det bare måtte skje pikken? Så får du og F lagt kortene på bordet, pustet litt ut og snakket om det etter noen dager?

Kan jo lette litt av trykket på en måte?

Stor klem til deg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stearinpikken

Jeg vet jo vi ikke kan være sammen bare for å være sammen.. Men jeg kommer til å bli veldig alene nå :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stearinpikken

Det er sant! Men det hadde jo også vært fin og jeg hadde flere real-life venner.. :sjenert:

Jeg har fortsatt ikke dusjet eller noe, kvalm som jeg er.. Halve håret mitt er stivt av vikingfjord osv. Men jeg har ligget foran tvén for å få tankene bort, tenkt på noe annet.. Jeg vet ikke hvor jeg skal begynne og hvordan jeg skal takle dette.. Jeg ser ikke annet nå enn at jeg har mistet noe utrolig bra, har gjort noe utrolig dumt og jeg sitter alene igjen.

Jeg føler en forandring kommer og jeg vil benytte sjansen. Hvorfor bare se på leilighet her? Jeg har lyst til å flytte bort til en by jeg ikke kjenner. Da har jeg en unnskyldning for å ikke ha venner der.. Jeg kan begynne å studere på et universitet o.l selv om jeg er ferdig utdannet. Gjøre noe annet, og bli kjent med nye folk. Jeg føler jeg trenger en forandring, men når jeg hr det bra der jeg er gjør jeg ikke noe med det.. Jeg kommer aldri i gang, men kanskje dette er begynnelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...