Gjest Gjest Skrevet 20. februar 2008 #1 Skrevet 20. februar 2008 Jeg har gått på p-sprøyte i tre-fire år og mistet mensen fra og med første sprøyte. Jeg har ikke hatt noen bivirkninger og har tålt sprøyta veldig bra. Jeg har ikke hatt noen blødninger i løpet av disse årene. Nå har jeg plutselig helt uten videre fått mensen og hatt den i snart to uker! For det første så er jo to uker lenge å ha mensen generelt, og for det andre så pleier jeg jo ikke å ha mensen i det hele tatt. Det er ikke suuuperkraftige blødninger, men absolutt 'nok'. Er det noen som vet hva dette kan være? Graviditet? Kjønnsykdom? Ingenting?
Harlekin Skrevet 20. februar 2008 #2 Skrevet 20. februar 2008 Jeg har ikke noen erfaring med p-sprøyte, men dersom det er vanlig å ikke ha mensen når man går på den, og du nå har fått en blødning som har vart i fjorten dager, så hadde jeg gått til legen. Uventede blødninger trenger ikke å være noe farlig, men det kan være tegn på f.eks. sykdom, så det er lurt å få sjekket opp i. Jeg fikk selv en stor uventet blødning for ikke så lenge siden (ble litt panikkslagen ), som viste seg å ikke være noe. Men det er lurt å sjekke likevel! Beklager at jeg ikke har noe mer håndfast å komme med ...
Gjest Gjest Skrevet 20. februar 2008 #3 Skrevet 20. februar 2008 Bare glad for svar jeg! Har tenkt å ta en tur til legen hvis det varer i to-tre dager til med vanlige blødninger. Med p-sprøyte er det både vanlig å miste mensen helt, ha uregelmessig mens og ha mensen hele tiden (!), men jeg tenkte at siden jeg faktisk har sluppet den i nesten fire år i strekk så ville det vært rart hvis jeg plutselig skulle få det på grunn av sprøyten. Det er også halvannen måned siden sist sprøyte.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå