Gjest Poirot Skrevet 1. mai 2003 #1 Skrevet 1. mai 2003 Bruden har eksamen tett opptil bryllupet (1 mnd før). Jeg som er forlover kan ikke første helg etter. Utdrikningen må dermed skje 2 uker før hun gifter seg. Pga hennes eksamen og 17 mai og muligheten til å si ifra til de andre som skal bli med kan det ikke bli i mai heller. Hun er ikke en hysterisk brud som løper rundt og ordner og styrer, det meste er i boks allerede, med koldtbord, kjole osv. Er det for sent? Vel, da skjønner hun nok når det blir, for hun forstår jo at det ikke blir siste uka. Vel, om det er for sent så kan det ikke bli noe.... Søren å', jeg visste ikke at eksamen var så sent før i dag. (Ikke at det hadde gjordt noen forskjell da...) :cry:
hanni Skrevet 1. mai 2003 #2 Skrevet 1. mai 2003 Hei. Hvis hun ikke er en veldig stressa type, skulle vel det gå bra. Har selv vært med i utdrikningslag som var uka før bryllupet, og det gikk da helt fint. Lykke til med arrangeringen!
Gjest Poirot Skrevet 1. mai 2003 #3 Skrevet 1. mai 2003 Fordi jeg kjenenr få av vennene hennes ba jeg om en utvalgt liste navn. Fikk 20 navn, med påskrift om at det ikke behøvde være så stort. Men hvordan i alle dager skal jeg plukke ut de hun trives best med når jeg vet hva få heter ut fra en så stor liste? Stønn..........
Grooo Skrevet 1. mai 2003 #4 Skrevet 1. mai 2003 Kjenner du ingen på lista? Ta kontakt med en av dem du kjenner da vel, du har sikkert hørt om noen av dem i alle fall. De du har hørt mest om er sikkert de nærmeste vennene. Og de kan sikkert hjelpe deg plukke ut hvem som bør med. Ellers går det kanskje ann å snakke med moren hennes? En søster eller bror? Eller brudgomen?
MissiS Skrevet 1. mai 2003 #5 Skrevet 1. mai 2003 Jeg skal "drikkes ut" en uke før bryllupet mitt! Det passer meg helt utmerket! Og siden jeg også skal ha eksamener og sånn synes min forlover det var like greit at jeg visste om det på forhånd, ellers kunne de likegodt risikert at jeg ikke var hjemme! De fleste bruder vet sånn cirka når utdrikningslaget skal være likevel... MissS
Kaktus Skrevet 1. mai 2003 #6 Skrevet 1. mai 2003 Jeg fikk utdrikningslaget mitt 2 uker før bryllupet. Jeg hadde blitt advart om datoen, så det gikk helt greit. Men det kan kanskje være en ide og si ifra når det blir, siden det blir så nærme bryllupet? Siden hun tydeligvis vet at det blir noe, kan det jo være greit å vite når, siden det skjer mye den siste tiden før bryllupet.
Fakse Skrevet 1. mai 2003 #7 Skrevet 1. mai 2003 Jeg ble drukket ut to uker før bryllupet, og mannen en uke før bryllupet. Det gikk helt fint.
RoadQueen Skrevet 3. mai 2003 #8 Skrevet 3. mai 2003 Si ihvertfall i fra om datoen. Jeg ble obs på min dato pga en forsnakkelse - og presterte å avlyse hele utdrikkingslaget. Ikke for å være sær og utakknemlig men det var rett og slett for mye å gjøre den siste helgen og uken før den store dagen.
L@dy Skrevet 3. mai 2003 #9 Skrevet 3. mai 2003 Men hvordan i alle dager skal jeg plukke ut de hun trives best med når jeg vet hva få heter ut fra en så stor liste? Stønn.......... Jeg hadde invitert alle de som hun skrev på listen. Det må jo være litt av poenget med ei sånn liste, at du skal slippe å sile ut folk du ikke kjenner. Mi venninne skrev også ned ca 20 på ei liste. Men det er mange som ikke kan. Barnevakt, jobb osv. Og siden dette var jenter i den "mest fruktbare" alderen var det også flere som var gravid, og noen hadde nettopp fått små barn, og de deltok bare deler av dagen. Det at hun hadde skrevet at det ikke behøvde å være så stort kan jo være hun mente selve "opplegget" på dagen.
14062003 Skrevet 3. mai 2003 #10 Skrevet 3. mai 2003 Jeg har mistanke om at det blir utdrikningslag for meg 2,5 eller 3 uker før bryllupet. 2 uker før bryllupet har jeg bestilt kroppsbehandling til meg og min forlover. Min kjære skal få sitt utdrikningslag 2,5 eller 3 uker før i alle fall, så regner jeg med at jeg får samme dagen. Stakkars forloveren min som fikk begivenheten "ødelagt" med min graviditet. Ikke noe særlig å kjøre gocart med VW Boble da, nei. Usj, det hadde vært såååå kult! Som jeg har sagt tidligere, har våreforlovere fått full oversikt over gjestelistene vi har (laget i database) og vår kalender (begge er publisert på Internett). Der har de navn, adresse, telefonnumre, mailadresser, kjennskap og kommentarer. Dermed blir det lett å skille ut hvem som passer å be og ikke i utdrikningslaget. Tanta på 80 år bør liksom ikke ringes, ei heller naboen med 2 hjerteinfarkt i en alder av 60... Det er godt mulig flere enn de vi har invitert kommer i utdrikningslaget. Alltid noen som kjenner noen og dette er tidspunktet å be venner av venner :-D
Gjest Poirot Skrevet 4. mai 2003 #11 Skrevet 4. mai 2003 Og siden dette var jenter i den "mest fruktbare" alderen var det også flere som var gravid, og noen hadde nettopp fått små barn, og de deltok bare deler av dagen. nei, nei: ikke i denne kretsen! Alltid noen som kjenner noen og dette er tidspunktet å be venner av venner Synes utdrikningslag er et litt privat og intimt selskap, jeg. Og jeg har en liiiten leilighet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå