Bluespirit Skrevet 26. august 2008 Forfatter #21 Skrevet 26. august 2008 det var et fint lokale ringte til på øvre myra nå, skal ned der og se en av de nærmeste dagene. Det jeg er skeptisk til på sånne små steder er kjøkken/kjøleplassen.
Gjest lillelinn Skrevet 26. august 2008 #22 Skrevet 26. august 2008 ja... det er ikke all verdens stort kjøkken, 6 kokeplater og stekeovn og sånn rask oppvaskmaskin tror jeg det er der, vi skal ha grill ute vi. så det er ikke store kjøkkenet vi trenger
Bluespirit Skrevet 31. august 2008 Forfatter #23 Skrevet 31. august 2008 (endret) Skal ned å se på øvre myra til tirsdag, men kunne gjerne tenkte meg og undersøkt et par andre også. Det som er at jeg ønsker meg et lokalet i Sandefjord der vi ordner alt selv (medbrakt mat og alkohol), men finner så få steder som har det sånn. Er det noen som har noen flere tips å komme med? Hvordan er det med Strand leirsted? Amfine - opptatt Nr.45 - opptatt Kurbadet - uaktuelt Øvra Myra - skal se på til tirsdag Endret 31. august 2008 av Bluespirit
Petrina Skrevet 1. september 2008 #24 Skrevet 1. september 2008 Skal ned å se på øvre myra til tirsdag, men kunne gjerne tenkte meg og undersøkt et par andre også. Det som er at jeg ønsker meg et lokalet i Sandefjord der vi ordner alt selv (medbrakt mat og alkohol), men finner så få steder som har det sånn. Er det noen som har noen flere tips å komme med? Hvordan er det med Strand leirsted? Amfine - opptatt Nr.45 - opptatt Kurbadet - uaktuelt Øvra Myra - skal se på til tirsdag Strand leirsted er NYDELIG, men der kan man ikke ha alkohol... dette gjelder også et annet leirsted ute ved Knatholmen.
Bluespirit Skrevet 1. september 2008 Forfatter #25 Skrevet 1. september 2008 Strand leirsted er NYDELIG, men der kan man ikke ha alkohol... dette gjelder også et annet leirsted ute ved Knatholmen. Hmm da blir det nok ikke på strand, ikke det at jeg vil ha noen fyllefest men ønsker meg vin til maten. Knattholmen kjenner jeg godt til da jeg har vært på leir der i utalling sommere. Vet det ikke er lov med alkohol der. Var faktisk litt inne på tanken på å gifte oss i kapellet det, men fant ut at jeg ønsker meg Sandefjord Kirke.
Gjest lillelinn Skrevet 1. september 2008 #26 Skrevet 1. september 2008 folkets hus seiler holmen den losje saken.. husker ikke navn :O
Bluespirit Skrevet 3. september 2008 Forfatter #28 Skrevet 3. september 2008 Noen som vet om noen bra catring plasser i Sandefjords område. Tror vi har tenkt til å ha forrett og dessert på tallerken, mens vi lager en varmmatsbuffet til hovedrett.
Gjest lillelinn Skrevet 3. september 2008 #29 Skrevet 3. september 2008 vi skal bestille dessert fra halvorsen :D de har de beste jorbær et eller annet jeg noen gang har smakt :D
Bluespirit Skrevet 21. september 2008 Forfatter #30 Skrevet 21. september 2008 Noen som har vært borti Henriettes kjøkken i Tønsberg? Sitter og ser på mat fra dem, men er ikke sikker. [post=http://www.henrietteskjokken.no/website.aspx?objectid=1&displayid=1153]Se Henriettes kjøkken, klikk her
Bluespirit Skrevet 21. september 2008 Forfatter #31 Skrevet 21. september 2008 (endret) Noen som har vært borti Henriettes kjøkken i Tønsberg? Sitter og ser på mat fra dem, men er ikke sikker. Lurer forresten på tapas. Da vi skal kjøre forrett og dessert på tallerken og ha en varmmatsbuffet som hovedrett. [post=http://www.henrietteskjokken.no/website.aspx?objectid=1&displayid=1153]Se Henriettes kjøkken, klikk her Endret 21. september 2008 av Bluespirit
gifteklar Skrevet 26. september 2008 #32 Skrevet 26. september 2008 Hei Jeg skal også gifte meg på nøtterøy i 2009. Kjekt med denne tråden, sånn at det er mulig å gi hverandre råd Jeg sliter litt med å finne en blomsterbutikk jeg liker! Noen som har noen forslag?
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2009 #33 Skrevet 2. februar 2009 jeg skal gifte meg i stavern, håper det dukker opp flere fra den kanten så vi kan utveksle litt ideèr om ting og tang! Hei:) Jeg skal også gifte meg i stavern Når skal du gifte deg?
blomsterbrud Skrevet 28. juli 2009 #34 Skrevet 28. juli 2009 Hei! Er det noen som vet om en bra frisør i Sandefjord til bryllup? Som setter hår og sminker?
Gjest fornøyd Skrevet 28. juli 2009 #35 Skrevet 28. juli 2009 jeg er veldig fornøyd med lk frisører. Ligger på torvet ved siden av 1.etasje.. De har også en avdeling i kilen
pirellie Skrevet 31. juli 2009 #37 Skrevet 31. juli 2009 Noen som har vært borti Henriettes kjøkken i Tønsberg? Sitter og ser på mat fra dem, men er ikke sikker. Lurer forresten på tapas. Da vi skal kjøre forrett og dessert på tallerken og ha en varmmatsbuffet som hovedrett. [post=http://www.henrietteskjokken.no/website.aspx?objectid=1&displayid=1153]Se Henriettes kjøkken, klikk her Henriettes kjøkken har kjempe god mat!! Har spist mat derfra flere ganger og det har vært kjempe bra. Sist gang var det tapas og det var nydelig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå