Gå til innhold

For oss som gifter oss i Vestfold

Anbefalte innlegg

Skrevet

det var et fint lokale :) ringte til på øvre myra nå, skal ned der og se en av de nærmeste dagene. Det jeg er skeptisk til på sånne små steder er kjøkken/kjøleplassen.

Gjest lillelinn
Skrevet

ja... det er ikke all verdens stort kjøkken, 6 kokeplater og stekeovn og sånn rask oppvaskmaskin tror jeg det er der,

vi skal ha grill ute vi. så det er ikke store kjøkkenet vi trenger

Skrevet (endret)

Skal ned å se på øvre myra til tirsdag, men kunne gjerne tenkte meg og undersøkt et par andre også. Det som er at jeg ønsker meg et lokalet i Sandefjord der vi ordner alt selv (medbrakt mat og alkohol), men finner så få steder som har det sånn. Er det noen som har noen flere tips å komme med? Hvordan er det med Strand leirsted?

Amfine - opptatt

Nr.45 - opptatt

Kurbadet - uaktuelt

Øvra Myra - skal se på til tirsdag

Endret av Bluespirit
Skrevet
Skal ned å se på øvre myra til tirsdag, men kunne gjerne tenkte meg og undersøkt et par andre også. Det som er at jeg ønsker meg et lokalet i Sandefjord der vi ordner alt selv (medbrakt mat og alkohol), men finner så få steder som har det sånn. Er det noen som har noen flere tips å komme med? Hvordan er det med Strand leirsted?

Amfine - opptatt

Nr.45 - opptatt

Kurbadet - uaktuelt

Øvra Myra - skal se på til tirsdag

Strand leirsted er NYDELIG, men der kan man ikke ha alkohol... dette gjelder også et annet leirsted ute ved Knatholmen.

Skrevet
Strand leirsted er NYDELIG, men der kan man ikke ha alkohol... dette gjelder også et annet leirsted ute ved Knatholmen.

Hmm da blir det nok ikke på strand, ikke det at jeg vil ha noen fyllefest men ønsker meg vin til maten. Knattholmen kjenner jeg godt til da jeg har vært på leir der i utalling sommere. Vet det ikke er lov med alkohol der. Var faktisk litt inne på tanken på å gifte oss i kapellet det, men fant ut at jeg ønsker meg Sandefjord Kirke.

Gjest lillelinn
Skrevet

folkets hus

seiler holmen

den losje saken.. husker ikke navn :O

Skrevet

Noen som vet om noen bra catring plasser i Sandefjords område. Tror vi har tenkt til å ha forrett og dessert på tallerken, mens vi lager en varmmatsbuffet til hovedrett.

Gjest lillelinn
Skrevet

vi skal bestille dessert fra halvorsen :D de har de beste jorbær et eller annet jeg noen gang har smakt :D

• 3 uker senere...
Skrevet

Hei

Jeg skal også gifte meg på nøtterøy i 2009.

Kjekt med denne tråden, sånn at det er mulig å gi hverandre råd :jepp:

Jeg sliter litt med å finne en blomsterbutikk jeg liker! Noen som har noen forslag?

• 4 måneder senere...
Skrevet
jeg skal gifte meg i stavern, håper det dukker opp flere fra den kanten så vi kan utveksle litt ideèr om ting og tang!

Hei:)

Jeg skal også gifte meg i stavern :)

Når skal du gifte deg? :)

• 5 måneder senere...
Skrevet

Hei! Er det noen som vet om en bra frisør i Sandefjord til bryllup? Som setter hår og sminker?

Gjest fornøyd
Skrevet

jeg er veldig fornøyd med lk frisører. Ligger på torvet ved siden av 1.etasje..

De har også en avdeling i kilen

Annonse
Skrevet
Noen som har vært borti Henriettes kjøkken i Tønsberg? Sitter og ser på mat fra dem, men er ikke sikker. Lurer forresten på tapas. Da vi skal kjøre forrett og dessert på tallerken og ha en varmmatsbuffet som hovedrett.

[post=http://www.henrietteskjokken.no/website.aspx?objectid=1&displayid=1153]Se Henriettes kjøkken, klikk her

Henriettes kjøkken har kjempe god mat!! Har spist mat derfra flere ganger og det har vært kjempe bra. Sist gang var det tapas og det var nydelig ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...