Gjest Pupsilure Skrevet 20. februar 2008 #1 Skrevet 20. februar 2008 Er det noen som har denne? Vi har tenkt til å kjøpe den, men vil gjerne vite andres erfaringer med den. Den kjentes veldig god ut å sitte i. Vi har tenkt til å kjøpe to puffer i tillegg, så vi kan bruke den som sjeselong begge to, eller ha sitteplasser på andre siden av bordet hvis vi får mange gjester. Og setter vi dem ved siden av hverandre på 2seter siden, kan noen få god plass til å sove på sofaen for en natt også http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/S09840432
Noli Skrevet 20. februar 2008 #2 Skrevet 20. februar 2008 Den er vi også forelsket i, men den er for stor for stuen vår dessverre. Men de er kjempefine.
Gjest Pupsilure Skrevet 20. februar 2008 #3 Skrevet 20. februar 2008 (endret) Ja, den er virkelig kjempefin! Vi har ikke råd til all verden, og denne var jo ganske billig også, men kjedelig hvis den ikke er noe god å sitte i, eller blir nedsittet fort..... De hadde flere forskjellige trekk som man kunne velge i, men tror jeg vil ha det grå/brune. Og med noen store, gode puter i samme stoff. De kostet 250 pr stk. Kanskje ha noen av putene i en annen farge (limegrønt) men samme stoff:) Har planlagt alt;) Endret 20. februar 2008 av Pupsilure
Tropehus Skrevet 20. februar 2008 #4 Skrevet 20. februar 2008 Vi har den som sofa nr 2 i hvitt trekk. (må benytte muligheten før vi får barn). Vi har den som to seter der den ene delen er sjeselong. (må benytte muligheten før vi får barn). Den er billig, god og sitte i, men om jeg skal si noe så er det at den er litt upraktisk i forhold til at du må demontere den for å få av trekket på rammen. Jeg og min samboer har 2 andre trekk til den, men har ikke giddet å bytte fordi det er så mye stress. Men sofaen er kjempegod, ingen tvil om det!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå