Gå til innhold

Jeg vet hva jeg vil, men......


Eivissa

Anbefalte innlegg

jeg har en "kjedelig" samboer.

Vi gifter oss om to måneder og jeg vil slutte med p-pilla nå.

Jeg vil jo ikke gjøre det uten at sambo er helt enig. Han har jo sagt tildligere at han vil at jeg skal slutte, men når jeg spør han nå så sier han bare: "Det er helt opp til deg, jenta mi."

Jeg skulle ønske han ville hjelpe meg litt mer enn det. Han sier : Det er jo du som skal gjennom dette, og det er jo du som får "problemene" som følge av å slutte.

Jeg er vel ikke helt alene med å gå gjennom dette, er jeg vel?

Han er jo med på det han også.

Er det noen som kan gi meg noen synspunkter på dette dilemmaet?

Hva burde jeg gjør?

Vil jo ikke ha mensen på den store dagen heller, men da kan jeg jo utsette den hvis det skulle skje.

Jeg har gått på pilla i nesten 10 år. Hadde ganske regelmessig mens før jeg begynte. I følge mine bergegninger så skal jeg ikke ha mens hvis jeg fortsetter på pilla fram til bryllupet, men jeg har så veldig lyst til å slutte.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Hvis han har den holdningen ville jeg ventet de 2 mndr. til bryllupet var over, og deretter prate med han om hva det vil si å bli gravid. Jeg tror du brått kan få et vanskelig svangerskap hvis han ikke tror det vil angå han også.

Maggie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror noe av innlegget mitt kom ut litt feil.

Det jeg mente med problemene er hva kroppen min kommer til å gå gjennom etter lang tids bruk med p-piller. Kroppen vil vel komme i et slags "ulage" siden hormoner må gjøre ting litt annerledes igjen?

Han gleder seg veldig til at vi skal bli gravide. Han vil gjerne bli det i går han.

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okay.. sånn å forstå, ja.. uansett er det nok sikkert lurt å vente til etter bryllupet med å slutte. Jeg har sluttet på pillen og jeg gifter meg i juni. Innser at jeg kanskje burde ventet de siste 4 månedene, men gjort er gjort. Har fått fryktelige menstrasjonssmerter etter jeg sluttet på pillen!

Maggie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...