cecilieUK Skrevet 20. februar 2008 #1 Del Skrevet 20. februar 2008 Hei, Holder på å sette opp nytt kjøkken fra IKEA. Over benkeplatene tenker jeg å ha glass/plastikk-plater istedet for flis. Kjøkkenet mitt vil ha benkeplater i u-form. Hva ville dere gjort? Hatt disse glass/plastikk-platene rundt hele U-en, eller kun rett bak komfyr og vasken ? Isåfall.. hva er prisen for slike glass/plastikk-plater, og hvilke type butikker går jeg for å kjøpe dette? Hva vil være best av glass og plastikk-plate? Den skal være gjennomsiktig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Concertina Skrevet 20. februar 2008 #2 Del Skrevet 20. februar 2008 Jeg ville absolutt gått for herdet glass, plast riper og er ikke varmebestandig. Om du skal ha glass rundt hele U-en så koster det litt siden du må bestille de fra glassmester i rette lengder. IKEA har noen frostede glassplater til rimelig penge, men disse er kun i faste bredder/høyder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cecilieUK Skrevet 20. februar 2008 Forfatter #3 Del Skrevet 20. februar 2008 Takk for kjempebra feedback Ble mye klokere.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå