Gjest Gjest Skrevet 20. februar 2008 #1 Skrevet 20. februar 2008 Når slutter barn å bruke body og går over til t-skjorter og gensere?
Gjest HB Skrevet 20. februar 2008 #2 Skrevet 20. februar 2008 Det er vel praktisk at de slutter med body når de slutter med bleier, for da blir det litt enklere å gå på do. Men barn er også individuelle på hva de vil ha på seg. Hilsen Lille meg
Hermula Skrevet 20. februar 2008 #3 Skrevet 20. februar 2008 Vi sluttet med body da lillemor begynte å gå på do. Da var hun 2 år og 3 mnd. Det er greit at de er mest mulig selvhjulpen med av/påkledning når det skal gå fort.
Femiline Skrevet 20. februar 2008 #4 Skrevet 20. februar 2008 Det er vel praktisk at de slutter med body når de slutter med bleier, for da blir det litt enklere å gå på do. Men barn er også individuelle på hva de vil ha på seg. Hilsen Lille meg Praktisk så lenge barnet går med bleie, det er enklere å skifte på den måten. Min 2,5 åring bruker fortsatt body.
Tusenfryd Skrevet 20. februar 2008 #5 Skrevet 20. februar 2008 Vår toåring bruker gensere og bodyer om hverandre. Kommer litt an på hva som skal skje den dagen, om det er en krise og blir kaldt med en glippe eller om det er helt greit. Bodyer sitter pent og er veldig praktisk synes nå jeg da.
Gjest Gjest_victoria_* Skrevet 20. februar 2008 #6 Skrevet 20. februar 2008 Jeg jobber i barnehage og ser hva som både er praktisk og "riktig" påkledning. Dette med når barn skal slutte med body har vi også diskutert, og selvfølgelig er det praktisk mens barna bruker bleie, men de som ikke blir tørre før de er godt over tre år, syns jeg skal slippe body. Det er litt babystempel ved å bruke body mener jeg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå