Gjest Gjest Skrevet 19. februar 2008 #1 Skrevet 19. februar 2008 Det er fullt mulig å gjøre noe med for tykk jomfruhinne hos legen, ikke sant? Og i såfall hva? Lager han et lite snitt, eller fjerner han evt hele? Og er dette noe man burde gå til fastlegen sin med, eller til en gynekolog? Og er det noen som har noen aning om hvor mye dette ville koste? Og er det nødvendig at foreldrene får vite om dette når man er mindreårig? Vil så gjerne kunne bruke tamponger før mitt første samleie. Og hadde vært greit om mitt første samleie ikke var ekstremt smertefullt heller.
Gjest imli Skrevet 19. februar 2008 #2 Skrevet 19. februar 2008 Hvordan vet du at du har for tykk jomfruhinne da? Mange som har litt problemer med å begynne å bruke tampong de første gangene. Kan jo hende du gjør det litt feil? Er vel mulig å få fjerna jomfruhinne, men det tror jeg er skjelden. Legen har taushetsplikt.
Hildegard Skrevet 19. februar 2008 #3 Skrevet 19. februar 2008 Du kan ihvertfall få snittet opp en for tykk jomfuhinne hos gynekolog, og vil tro fastlegen vil kunne gjøre det samme. Du får antagelig litt lokalbedøvelse og gynekologen/fastlegen klipper et par hakk i hinnen. Fort gjort! Du betaler kun egenandel + evt for utstyr, det varierer litt om det blir gjort hos fastlege eller gynekolog.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå