Gjest Valiant Skrevet 19. februar 2008 #1 Skrevet 19. februar 2008 Det er alt for mye sex mas i verden. Det er alt jeg har å si.
Gjest SMann Skrevet 19. februar 2008 #4 Skrevet 19. februar 2008 Da er det jo deilig å ta et pusterom...gå inn på pc'en....og finne frem til et forum som har seksualitet som tema........
Filur Skrevet 19. februar 2008 #5 Skrevet 19. februar 2008 Da er det jo deilig å ta et pusterom...gå inn på pc'en....og finne frem til et forum som har seksualitet som tema........ Hehe, tenkte at svaret mitt kanskje ble litt bakvendt ja.. Men det er jo én ting å oppsøke sex i litteratur/bilder/film eller å finne en felles plattform å prate med venner om det. Det jeg får nok av er slikt som man blir utsatt for ufrivillig gjennom media, eller mennesker som legger ut til alle nær seg om intime detaljer i sitt sexliv som man overhodet ikke ønsker å vite.. Man må bli eremitt om man skal unngå slike inntrykk hvor enn man vender seg. Hadde vert gøy om seksualiteten ble litt mystifisert igjen. Folk burde ha litt mer skam i livet!
Gjest SMann Skrevet 19. februar 2008 #6 Skrevet 19. februar 2008 Hehe, tenkte at svaret mitt kanskje ble litt bakvendt ja.. Men det er jo én ting å oppsøke sex i litteratur/bilder/film eller å finne en felles plattform å prate med venner om det. Det jeg får nok av er slikt som man blir utsatt for ufrivillig gjennom media, eller mennesker som legger ut til alle nær seg om intime detaljer i sitt sexliv som man overhodet ikke ønsker å vite.. Man må bli eremitt om man skal unngå slike inntrykk hvor enn man vender seg. Hadde vert gøy om seksualiteten ble litt mystifisert igjen. Folk burde ha litt mer skam i livet! Da er vi enige. Sex kommer alltid til å være en av de viktigste ingrediensene i livet men det kan være greit å bestemme selv når og hvor man ønsker dette. Jeg kunne bare ikke unngå å komme med kommentaren....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå