Looop Skrevet 19. februar 2008 #1 Skrevet 19. februar 2008 Hej ni som håller på med scrapbooking. Vart köper ni album nånstans? Jag hittar bara till flera hundra kronor... Allt för dyrt för mej.. Nåt tips? Är ute efter stora album
Aurela Skrevet 19. februar 2008 #2 Skrevet 19. februar 2008 Hvis du bare skal ha helt enkle album, med f.eks. sorte sider finner man det på bokhandler, binders osv. Men, det blir fort dyrt der også. Ellers er det jo panduro og andre hobbybutikker, men tviler på at det er noe spesielt billig der..
Dru Skrevet 19. februar 2008 #3 Skrevet 19. februar 2008 Du får tak i løse ark til å sette inn i perm, dette er vesentlig billigere enn hele album. Ordning&Reda har slike, det samme har Clas Ohlson. Om man er litt kreativ, så tror jeg ikke det er noe problem å få til noen fine permer på slike ark. Jeg er selv på utkikk etter ikke alt for dyre album siden jeg skal lage noen fra spesielle begivenheter, men det er vanskelig å finne noe som duger og som samtidig ikke koster skjorta.
Trampe Skrevet 19. februar 2008 #4 Skrevet 19. februar 2008 Jeg bruker album fra Making Memories, men de er dyre ja. Jeg har brukt vanlige album også, av typen 50 kroner - men jeg liker dem ikke. Når jeg scrapper er det et must at albumet har plastlommer og ikke ark, da kan jeg flytte og bytte om sidene så mye jeg vil. Plutselig finner jeg bilder jeg skulle hatt innimellom to sider jeg allerede har scrappet - og da sliter man litt hvis man har vanlig album...
hecam Skrevet 19. februar 2008 #5 Skrevet 19. februar 2008 Hvis du skal ha billige album kan du jo se på Nille. Har sett både de med plastlommer og de med svarte sider i der, tror de kostet omtrent 70 kr.
Looop Skrevet 19. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 19. februar 2008 Ja jag var ute tidigare och var då innom Nille. De hade fina med svarta papp sidor till 59kr :-D Köpte 2 sånna!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå