Gjest Gjest Skrevet 19. februar 2008 #1 Skrevet 19. februar 2008 Klart "alle" tannleger kan porselensfasetter, porselenstann (fortann), estetikk og tannbleking på en mest mulig skånsom måte - men: Kan noen her på KG anbefale en flink og hyggelig tannlege som er dyktig i sitt arbeid på dette feltet? Det hadde vært flott, jeg er nyinnflytter og kjenner ikke byen.
Gjest Gjest_sam_* Skrevet 19. februar 2008 #2 Skrevet 19. februar 2008 Tannlege Ralf Husebø i nabo byen sandnes mvh sam
Gjest aslaug Skrevet 25. februar 2008 #4 Skrevet 25. februar 2008 Tannlege Ralf Husebø i nabo byen sandnes mvh sam Hei ! Jeg vil anbefale Tannlege Anne-Lill Kolle Follegg,tlf:51520666,hun er flink og forsiktig.Hun arbeider raskt og nøyaktig.Mange jeg kjenner har vært hos henne og er kjempefornøyde. Mvh.Aslaug
Gjest Gjest Skrevet 26. februar 2008 #5 Skrevet 26. februar 2008 Hei ! Jeg vil anbefale Tannlege Anne-Lill Kolle Follegg,tlf:51520666,hun er flink og forsiktig.Hun arbeider raskt og nøyaktig.Mange jeg kjenner har vært hos henne og er kjempefornøyde. Mvh.Aslaug Ser en eller annen gjest har rapportert dette innlegget pga. det er begått en så grusom forbrytelse som å legge ut et telefonnr. til et firma. Sa forresten ikke Gry for lenge siden at tlf. nr. var ok hvis ikke var til privatpersoner? Anyway: Jeg søkte nummeret hos nummeropplysningen og legger ut en link - for det er jo lov. http://www.gulesider.no/gs/categoryList.c?...mp;origin=white
Gjest Vanja Olsen Skrevet 22. september 2010 #6 Skrevet 22. september 2010 Gå inn på Tannlege guiden så finner du raskt frem til en god tannlege i ditt distrikt.
Gjest Britt Skrevet 13. desember 2010 #7 Skrevet 13. desember 2010 Hei, jeg ville være litt forsiktig med å bruke tannlege utdannet i utlandet. Den norske utdanningen er tilpasset norske forhold .I utlandet kan man kjøpe "eksamener på gata".
Gjest Nora Skrevet 13. desember 2011 #8 Skrevet 13. desember 2011 Min tannlege i Stavanger er Hans Kristian Ognedal, han er flink og det er praktisk siden han holder til i sentrum. Han laget porselensfortann som jeg er veldig fornøyd med. www.bratann.no Tlf: 51 52 03 17
Gjest siri Skrevet 5. februar 2012 #9 Skrevet 5. februar 2012 Hei ! Jeg vil anbefale Tannlege Anne-Lill Kolle Follegg,tlf:51520666,hun er flink og forsiktig.Hun arbeider raskt og nøyaktig.Mange jeg kjenner har vært hos henne og er kjempefornøyde. Mvh.Aslaug Enig med Aslaug, Tannlege Follegg er kjempeflink. Bruker bedøvelse og forklarer nøye , mens hun arbeider. Tannlegeskrekken min har forsvunnet
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2013 #10 Skrevet 20. desember 2013 Se tannlege i stavanger på tannlege.nu for oversikt Anonymous poster hash: d5b74...51f
August45 Skrevet 10. februar 2016 #11 Skrevet 10. februar 2016 For alle som ikke orienterer seg, anbefaler jeg dental turisme i Polen ja, ja, kjære, jeg var i Kraków i 3gdentist klinikken, fantastiske priser, komfort langt bedre enn hos oss. Man kan besøke Kraków, en av de vakreste stedene jeg har vært i, og ved å komme tilbake Gdańsk, også en vakker by, det som fascinerte meg var omhu for pasient og alltid smilende lege, noe som ofte mangler hos oss.
Shaun G Skrevet 5. februar 2018 #12 Skrevet 5. februar 2018 Jeg vil også anbefale tannlege Follegg.Hun har reddet mine tenner
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2018 #13 Skrevet 5. februar 2018 1 time siden, Shaun G skrev: Jeg vil også anbefale tannlege Follegg.Hun har reddet mine tenner Du, tråden er 10 år gammel! Ts har nok funnet seg tannlege til nå Anonymkode: 84922...9e6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå