Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har plutselig fått veldig fet hud. Bruker avene gentle cleansing gel som rensekrem og vichy aqualia til fuktighetskrem. Noen ganger sprayer jeg bare på litt vichy thermal water, og til og med da kjennes huden fet. Akkurat som et fettlag som ligger utenpå.

Kom over acnopur serien fra Biotherm. Etter beskrivelsen passer den godt for meg. Har også fått endel kviser på haken som jeg mistenker kan komme av den fete huden.

Noen som har erfaring med acnopur? er det verdt pengene? Håper på svar, begynner å bli rimelig desperat her :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Biotherm er en sterk serie! Ville ikke anbefalt den hvis du har sensitiv hud på noe som helst måte. Har aldri reagert så mye som jeg gjorde med Biosourse for kobinasjonshud.

Skrevet

Tror det er best om du går til en hudpleie salong å får hjelp. Der har de best erfaring. Enn parfymeriene altså. Det hjalp for meg :) Exuviance , Decleor , Guinot , Carita osv.

Skrevet

Ja innerst inne vet jeg jo det er best med hudpleiesalong. Men er liksom fattig student, så det blir liksom aldri. Men det er jo faktisk bedre å bruke litt ekstra på noe som mest sannsynlig funker, enn å bruke penger på produkter som man ikke vet om vil ha noen virkning i det hele tatt. Skader jo ikke å gå inn og høre, og kanskje få noen prøver:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...