Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen spørsmål i forbindelse med at jeg har kjøpt brudekjole brukt.

Må få sydd kjolen inn og ut i overdelen. Noen som vet hva dette koster?

Kjolen var litt skrukkete, så trenger å få den strøket/dampet eller hva de nå gjør med den. Er dette noe de gjør f.eks. på et renseri, eller i en brudesalong? Evnt. pris.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ring forskjellige sysalonger for å høre hva de tar, det varierer fra sted til sted, og på hvor mye jobb som skal gjøres :)

Brudesalonger har ofte nok med sine egne kjoler, men det finnes mange skreddere/syersker som gjør dette.

Jeg la opp brudekjolen min, og betalte ca 1200,- De dampet kjolen min etterpå slik at den var uten skrukker, kjolen blir skrukkete under arbeidet de gjør.

Skrevet
Ring forskjellige sysalonger for å høre hva de tar, det varierer fra sted til sted, og på hvor mye jobb som skal gjøres :)

Brudesalonger har ofte nok med sine egne kjoler, men det finnes mange skreddere/syersker som gjør dette.

Jeg la opp brudekjolen min, og betalte ca 1200,- De dampet kjolen min etterpå slik at den var uten skrukker, kjolen blir skrukkete under arbeidet de gjør.

Jeg har veldig lik erfaring.

Min kjole ble sydd litt opp og tilpasset litt i livet. Det kostet ca 1000,- Da fikk jeg kjolen ferdig dampet etterpå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...