Gå til innhold

Trampoline!


Remember

Anbefalte innlegg

Hei!! :)

Kjøpte meg en mini-trampoline for noen dager siden. Har hørt at det er kjempe bra trening...for rompe, lår og mage :)

Lurer på, om det er noen andre som trimmer på denne måten?

Og om det har gitt resultater? :)

På forhånd, tusen takk for svar! :)

Endret av Remember
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest _Leela_

Det her lurer jeg også på, har nylig bestilt meg ei minitrampoline for å få trent litt hjemme. Bestilte på Ellos til 299,- så blir det bomkjøp så er det ikke så mange pengene som går bort, men håpet var jo at jeg kunne trene litt hjemme de dagene jeg ikke kommer meg til treningssenteret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bolledeig

Jeg prøvde trampoline, og kjedet meg etter ca 2 minutter ;) Men det kan være andre synes det er mer moro enn meg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trening på trampoline minner meg om "Du er hva du spiser" (den britiske versjonen). Gillian McKeith skulle ha alle til å hoppe på trampoline.

Jeg synes det høres vanvittig ut å bare hoppe, og man kan jo ikke se tv eller noe samtidig. Men for all del, jeg synes det var vanvittig morsomt å hoppe på trampoline da jeg var barn, så kanskje jeg går glipp av noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _Leela_

Noen som har prøvd noe mer? Fikk min igår og fikk tatt ei treningsøkt, dvs den ble kombinert med løfting av vekter (armtrening) + at jeg gikk meg en rask tur etterpå. Jeg følte og føler fremdeles at jeg fikk trent. Tror det er grei hjemmetrening de dagene jeg ikke kommer meg avgårde på treningssenteret.

Er forresten gøy å hoppe også + at jeg kunne se på tv samtidig (dvs et halvt øye på tven, kjekt å ha en distraksjon)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Annonse

Hei, jeg lurer på hvor du kjøpte den minitrampolinen? Det er en sånn til å ha innendørs?

Ja, det er sånn til og ha innendørs! Jeg kjøpte den gjennom Ellos! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har prøvd noe mer? Fikk min igår og fikk tatt ei treningsøkt, dvs den ble kombinert med løfting av vekter (armtrening) + at jeg gikk meg en rask tur etterpå. Jeg følte og føler fremdeles at jeg fikk trent. Tror det er grei hjemmetrening de dagene jeg ikke kommer meg avgårde på treningssenteret.

Er forresten gøy å hoppe også + at jeg kunne se på tv samtidig (dvs et halvt øye på tven, kjekt å ha en distraksjon)

Har prøvd dette en stund nå, og har tilsammen gått ned ca 5kg! Men jeg har også gått turer vedsiden av.

Jeg spiser normalt og koser meg med noe ekstra en gang i uka. :)

Synes det er gøy og hoppe på den, forsåvidt, men har begynnt og bli litt lei nå, hehe :)

Men synes absolutt det er et kjempe bra alternativ til trening. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...