Gjest Landra Skrevet 18. februar 2008 #1 Skrevet 18. februar 2008 Hei! Har gått på p-piller i evig tid og da har jeg gått på piller i 21 dager og hatt mens ca en uke, men nå har jeg sluttet med p-pille og det har gått 4 uker, men har ikke fått mensen enda? Så hvor lenge er det mellom hver mens når man ikke går på p-piller?
Gjest Gjest Skrevet 18. februar 2008 #2 Skrevet 18. februar 2008 Før jeg gikk på ppiller hadde jeg 28 dager mellom hver mens, så og si på dagen hehe... Sluttet med ppillen i sommer, og har faktisk hatt samme syklus siden det, 28 dager mellomm hver gang
Harlekin Skrevet 18. februar 2008 #3 Skrevet 18. februar 2008 Hei! Har gått på p-piller i evig tid og da har jeg gått på piller i 21 dager og hatt mens ca en uke, men nå har jeg sluttet med p-pille og det har gått 4 uker, men har ikke fått mensen enda? Så hvor lenge er det mellom hver mens når man ikke går på p-piller? Det kan nok variere veldig fra person til person ... men det "vanlige" skal visstnok være 28-30 dager (derav navnet "det månedtlige"). Selv har jeg veldig korte sykluser og mensener bare på noen få dager, mens andre kan ha lange sykluser og mensen i mer enn en uke. Så vanskelig å si! Det tar sikkert litt tid før syklusen din finner sin normaltilstand uten p-piller. I mellomtiden må du kanskje belage deg på litt variabel syklus!
Litavesla Skrevet 19. februar 2008 #4 Skrevet 19. februar 2008 Varierer fra person til person som sagt over når du får mensen. Jeg fikk min første mens etter p-pille slutt etter 31 dager, og etter det varierte det mellom 27-32 dager. Helt normalt Mulig kroppen ikke har kommet igang enda, eller så er du kanskje gravid.. ?
Gjest Landra Skrevet 19. februar 2008 #5 Skrevet 19. februar 2008 Hei! Takker for alle svar! :-) Mulig kroppen ikke har kommet igang enda, eller så er du kanskje gravid.. ? Fikk mensen idag så jeg er ikke gravid. :-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå