Gjest Gjest_jente25_* Skrevet 18. februar 2008 #1 Skrevet 18. februar 2008 Er det noen som har noe råd om hvordan en kan gå ned i str/kg??? Har prøvd alt nå. Reduxin X celical kosthold og mosjon Alt. Er utrolig deprimert pga jeg føler meg kjempe svær og ekkel. Ikke den jenta jeg en gang var... HJELP
Gjest Gjest Skrevet 18. februar 2008 #2 Skrevet 18. februar 2008 Har du sjekket stoffskiftet? Om mosjon og kostholdsendring ikke hjelper tenker jeg at det kanskje er noe galt med forbrenningen.
eximus Skrevet 18. februar 2008 #4 Skrevet 18. februar 2008 DA tror jeg ikke du har vært ærlig med deg selv.........
Gjest Gjest Skrevet 19. februar 2008 #5 Skrevet 19. februar 2008 1. Kom deg til legen og sjekk alt som er å sjekke. 2. Kom deg på et treningsenter å få opparbeidet en personig treningsplan som du holder deg til i et år. Det er viktig at du får lagt opp mengde, og mortstand i treningen som er riktig for deg. Det er mulig at den treningen du gjør nå ikke er hard nok i forhold til det du behøver. 3. Les om kosthold under navn som Grethe Rode etc. som snakker om hvordan man ikke bare må tenke på hva man spiser, men ikke minst også hvor ofte, mengde etc. Noe må være galt innen hvordan du spiser og trener i forhold til dine behov. Jeg tviler ikke på at du har forsøkt med kosthold og mosjon, men du har nok ikke truffet det rette nivået som du behøver å legge deg på. Det er viktig at du får assistanse med dette. På mange treningssenter tror jeg også de har en del info om kosthold i forbindelse med vektreduksjon og trening. Benytt deg av dette.
Envy Skrevet 19. februar 2008 #6 Skrevet 19. februar 2008 Nå er vel ikke jeg den rette personen til å uttale meg om slanking men syns ikke det høres ut som du trives noe særlig med deg selv stakkar men, har hørt at personlige trenere kan utrette veldig mye bra da
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå