Gå til innhold

Ben & Jerry iskrem

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som vet om Ben & Jerry iskrem selges i Norge? Har ikke sett dem i de vanlige matvarebutikkene. Vet at de har den i Sverige derimot.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det selges ikke i Norge, men hvis det er noen trøst kan du få kjøpt oppskriftsbok på bl.a. Amazon og med en iskremmaskin kan du raskt lage favorittene dine selv. :)

• 8 måneder senere...
Gjest Tøffen
Skrevet
Noen som vet om Ben & Jerry iskrem selges i Norge? Har ikke sett dem i de vanlige matvarebutikkene. Vet at de har den i Sverige derimot.
Gjest Tøffen
Skrevet

Ja det selges på 7-eleven...:-)

• 4 måneder senere...
Gjest Tania Ripoll
Skrevet
Gjest Gjest
Skrevet
Nei, det selges ikke i Norge, men hvis det er noen trøst kan du få kjøpt oppskriftsbok på bl.a. Amazon og med en iskremmaskin kan du raskt lage favorittene dine selv. :)

Nå må du slutte å komme med feilinformasjon, man kan det. Innrøm at du hadde feil. Jeg kjøper stadig vekk Ben & Jerry is på 7-11, dyr moro, men den er verdt hver krone.

Skrevet

Nå fikk jeg veldig veldig lyst på chocolate fudge brownie-isen. :) Mmmm.. Den er verdt investeringen!

Gjest Gjest
Skrevet
Nå må du slutte å komme med feilinformasjon, man kan det. Innrøm at du hadde feil. Jeg kjøper stadig vekk Ben & Jerry is på 7-11, dyr moro, men den er verdt hver krone.

Nå må du lese tråden ordentlig, man kunne ikke det når svaret du babler om ble skrevet. Innrøm at du dreit deg ut. Ben & Jerry is har vært i salg i Norge siden i høst en gang.

Gjest Gjest
Skrevet

Herregud, hun skrev svaret i februar 2008, og da hadde IKKE Ben & Jerry komt til Norge! Nå må du slutte å komme med feilinformasjon, og innrøm at du har feil!

Skrevet

Drit i hvem som har rett eller feil her da, og fokusér heller på hvilken fantastisk is Ben & Jerry er! Chocolate Fudge Brownie er verdens beste is :)

• 1 måned senere...
Gjest Gjest_nina_*
Skrevet
Skrevet

mmmmm......iiiiis

Selger den på jobben. Ånei :S skal på jobb i dag. Risikerer jo nå å måtte kjøpe en :sukk:

*drømme*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...