Rapitap Skrevet 30. april 2003 #1 Del Skrevet 30. april 2003 Vet dere, de fleste som skriver i dette forumet har BRODERING som hobby! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 30. april 2003 #2 Del Skrevet 30. april 2003 Det tror jeg faktisk ikke på. Har aldri lest om brodering på kg, og jeg har vært her en stund :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 30. april 2003 #3 Del Skrevet 30. april 2003 Og om de har det....so? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 30. april 2003 Forfatter #4 Del Skrevet 30. april 2003 *sukk* skriv ned alle personene (fra linken under) som har skrevet ned sin hobby, og oppsummer. Flertallet der har svart "Brodering......." http://www.kvinneguiden.no/Forum/viewtopic.php?t=28382 Ok, gjerne ikke representativt om du legger sammen ALLE kategoriene, men om du legger sammen antallet og 'type' kategori, så vil jeg fremdeles påstå at de fleste her inne broderer.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 30. april 2003 #5 Del Skrevet 30. april 2003 Hmm...kanskje jeg er treg nå, men hva er dette og henge seg opp i egentlig? Hvis de LIKER brodering så er jo det flott, eller? Jeg broderer ikke selv, men jeg sukker ikke over at andre gjør det. Eller er det noe her jeg burde skjønt? Please tell me! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 30. april 2003 Forfatter #6 Del Skrevet 30. april 2003 Grunnen er kort og greit at ALLE veggbroderier jeg har sett er forferdelig stygge å se på, har ingen praktisk nytte og samler dessuten masse støv - vel å merke om du ikke er en av disse som RAMMER broderiet inn i en glassramme.... *usj!* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 30. april 2003 Forfatter #7 Del Skrevet 30. april 2003 Hmm...kanskje jeg er treg nå, men hva er dette og henge seg opp i egentlig? Hvis de LIKER brodering så er jo det flott, eller? Jeg broderer ikke selv, men jeg sukker ikke over at andre gjør det. Eller er det noe her jeg burde skjønt? Please tell me! Det har du forsåvidt rett i, men om man ikke skriver NOENTING om det som man legger merke til, ja, HVA ER DA VITSEN MED DETTE FORUMET?? Og andre forums for den saks-skyld... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 30. april 2003 #8 Del Skrevet 30. april 2003 Jojo, smak og behag, heldigvis. Men det er jo fint med en hobby. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest M-ling Skrevet 30. april 2003 #9 Del Skrevet 30. april 2003 Life's a huge bitch. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 30. april 2003 #10 Del Skrevet 30. april 2003 Jeg broderer i perioder. Men jeg har aldri brodert et veggbroderi (noe som faktisk KAN være pent også). Jeg broderer ofte små, morsomme broderier til kort o.l. eller motiv på håndklær. Skjønner egentlig ikke hva dette er å skrike for. Nesten alle jenter jeg kjenner har brodert eller broderer. Jeg tror faktisk det finnes snålere og mer tragiske hobbyer enn brodering altså! P.S. Jeg strikker også jeg altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 30. april 2003 #11 Del Skrevet 30. april 2003 Da er det nok ikke håp for deg, Lea. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 30. april 2003 #12 Del Skrevet 30. april 2003 Får vel brodere et pannebånd med påskriften "HÅPLØS" på da!? Kanskje jeg skal brodere matchende håndveske også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 30. april 2003 #13 Del Skrevet 30. april 2003 Da blir du sikkert stilig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 30. april 2003 #14 Del Skrevet 30. april 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 30. april 2003 #15 Del Skrevet 30. april 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 30. april 2003 #16 Del Skrevet 30. april 2003 Jeg har en venninne som broderer. Hun slapper visstnok av når hun gjør det! Jeg prøvde en gang og det endte opp med en svett klut med masse knuter, et sprudtrødt ansikt og masse banneord! Ikke noe for meg nei. :evil: Rent bortsett fra broderingen, så er venninnen min både intelligent og vakker, hun er renslig (vet ikke hvor mye hår hun fjerner) samt har en utrolig god humoristisk sans. Så det kan bli mennesker av broderi-folket også! (Dette er skåblikk og generaliseringer, er det ikke?) :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 30. april 2003 #17 Del Skrevet 30. april 2003 Kanskje man kan skrive det i tråden om kårny fordommer? Fordommer mot dem som broderer - hvor teite er ikke DE, liksom. *oppgitt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 30. april 2003 #18 Del Skrevet 30. april 2003 Vil bare nevne at jeg ikke skrev om Lea i innlegget over her. Jeg tør ikke å innstå for hvordan brodering har påvirket henne. :o Lighten up Midnattsol! Dette ER skråblikk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 30. april 2003 #19 Del Skrevet 30. april 2003 Forresten gir jeg vel egentlig blaffen i om noen synes jeg er teit. Jeg har gjort mange ting som er teitere enn å brodere i alle fall (ingenting nevnt, ingenting glemt, ingen arrestert). Har jeg glemt å nene at det produseres en og annen trolldeigfigur også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 30. april 2003 #20 Del Skrevet 30. april 2003 Broderte en blå Bambi da jeg var liten. Husker jeg var innmari stolt av den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå