No Shorty Skrevet 18. februar 2008 #1 Skrevet 18. februar 2008 Hei... Forloveden min er lastebilsjåfør, og helt siden jeg så "Transformers" på kino og så den fine lastebilen som Megatron er/var (åh, herregud jeg høres ut som den geeken! ) har jeg drømt om å bruke en sånn lastebil til å transportere meg og han fra kirken til fotografering til lokalet og eventuelt til hotellet... Så er det noen som kjenner noen som kjenner noen (som kjenner noen, som kjenner noen, som kjenner noen osv.) så eier en slik lastebil?? Gjerne på vestlandet et sted... Vi kommer til å trengen den i Haugesund... Det hadde bare vært utroli stilig... Klemmm...
mia83 Skrevet 18. februar 2008 #2 Skrevet 18. februar 2008 Sambo er også lastebilsjåfør! Vi har også lyst til å kjøre lastebil, men tviler på at det blir noe av.. Vi tenkte på en amerikansk lastebil eller en Scania R620 Men blir som sagt neppe noe av... Sendte mail til Scania for å høre om å få leid en, men de svarte ikke engang på mailen.... dårlig synes jeg!!!
No Shorty Skrevet 18. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. februar 2008 det er veldig dårlig gjort av scania ja! En "krise-løsning" for oss er en skikkelig amerikansk personbil eller en vanlig lastebil... Klemmm...
mia83 Skrevet 18. februar 2008 #4 Skrevet 18. februar 2008 det er veldig dårlig gjort av scania ja! En "krise-løsning" for oss er en skikkelig amerikansk personbil eller en vanlig lastebil... Klemmm... Ja de kunne iallefall ha skrevet en mail om at de har dessverre ikke mulighet til å gjøre det, e.l. Han kan jo bruke lastebilen han kjører til vanlig da? Hvis den ser ok ut da.. Pynte den litt og vaske den nøye.. hehe.. Men da må jo han kjøre selv da... Blir Mozell på kirketrappa da eller?
No Shorty Skrevet 18. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. februar 2008 så langt har vi ikke kommet i planlegginga... men vi får se... klemmm...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå