Gjest Indo Skrevet 18. februar 2008 #1 Del Skrevet 18. februar 2008 Overskriften sier vel sitt.. Siden flere av oss skal/har vært på UL i disse dager, tenkte jeg vi trenger en tråd om hvordan UL gikk! Er så spennende vett=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 18. februar 2008 #2 Del Skrevet 18. februar 2008 Spennende! Nå har jeg denne på mine innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siona Skrevet 19. februar 2008 #3 Del Skrevet 19. februar 2008 (endret) Jeg var på ul igår, og det var så koselig atte Alt var bra, og den lille var skikkelig vilter der inne. Og veldig lite samarbeidsvillig når hodet skulle måles, så det tok veldig lang tid. Men akkurat det var jo bare koselig for oss, så fikk vi se babyen litt ekstra lenge Men det var en sjenert liten krabat, som knep bena sammen, så det var umulig å se om det var gutt eller jente dessverre. Terminen min ble flyttet med nesten en uke. Ny termin er 30. juni, så nå befinner jeg meg vel strengt tatt i feil klubb Endret 19. februar 2008 av Siona Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 19. februar 2008 #4 Del Skrevet 19. februar 2008 (endret) Så koslig da Siona=) Hørtes kjekt ut på UL! Men du kan jo pendle mellom to klubber duda=) Kan jo hende du får helt i begynnelsen av juli vettu! hehe 2 dager til min egen ul! sååå spent=) Endret 19. februar 2008 av Indo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 21. februar 2008 #5 Del Skrevet 21. februar 2008 Da har jeg vært på UL=) Utrolig deilig å få se fosteret ligge der å sprelle og sparke og gape litt med den lille munnen sin. Alt var i skjønneste orden, og terminen er 30 juli (satt bak kun 1 dag). Jordmora var ikke 100% sikker, men det kan se ut til at vi får en liten Så utrolig koslig=)=)=)=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 21. februar 2008 #6 Del Skrevet 21. februar 2008 Herlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_Maja_ Skrevet 22. februar 2008 #7 Del Skrevet 22. februar 2008 På ultralyd var det tydelig en liten gutt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 22. februar 2008 #8 Del Skrevet 22. februar 2008 Så koslig=) Hvor langt er du på vei? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scorpina Skrevet 22. februar 2008 #9 Del Skrevet 22. februar 2008 Var på tidlig ul i går og det var en aktiv og livlig krabat vi så. Hopp og sprett og tjo og hei Legen var ikke helt sikker, men satte en liiiiten knapp på jente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_Maja_ Skrevet 22. februar 2008 #10 Del Skrevet 22. februar 2008 Så koslig=) Hvor langt er du på vei? 18+6 idag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 26. februar 2008 #11 Del Skrevet 26. februar 2008 Så koselig med ul resultater! Vi har allerede rukket å være på endel ultralyder grunnet komlikasjoner. Og skal til ul hver annen uke fremover. I magen vår bor det en liten gutt og en litt større jente :hjerte: Ny ul termin ble 6 juli, men siden det er to bruker de mens terminen i stedet, som er 1.juli. Uansett så er det vel mest sannsynlig at de kommer tidligere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 26. februar 2008 #12 Del Skrevet 26. februar 2008 UL i dag, og ble fortalt at det er ei jente i magen min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy28 Skrevet 3. mars 2008 #13 Del Skrevet 3. mars 2008 To uker siden UL nå, men alt var bra og terminen stemte akkurat på dagen, og det var en tydelig "slegge" mellom beina så jordmor var ganske sikker på at det var gutt. Så pappaen er veldig fornøyd nå hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 4. mars 2008 #14 Del Skrevet 4. mars 2008 Jeg har vært på UL i dag, og fikk se en liten gutt som krøllet seg sammen nedi magen min. Jeg ble satt tre dager tilbake (utfra mine beregninger, ei drøy uke utfra legens beregninger) og er derved i dag 17+1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå