Gå til innhold

Ultralyd-resultater=)


Gjest Indo

Anbefalte innlegg

Overskriften sier vel sitt..

Siden flere av oss skal/har vært på UL i disse dager, tenkte jeg vi trenger en tråd om hvordan UL gikk! Er så spennende vett=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var på ul igår, og det var så koselig atte :)

Alt var bra, og den lille var skikkelig vilter der inne. Og veldig lite samarbeidsvillig når hodet skulle måles, så det tok veldig lang tid. Men akkurat det var jo bare koselig for oss, så fikk vi se babyen litt ekstra lenge :hjerter_rundt:

Men det var en sjenert liten krabat, som knep bena sammen, så det var umulig å se om det var gutt eller jente dessverre.

Terminen min ble flyttet med nesten en uke. Ny termin er 30. juni, så nå befinner jeg meg vel strengt tatt i feil klubb :sjenert:

Endret av Siona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koslig da Siona=) Hørtes kjekt ut på UL! Men du kan jo pendle mellom to klubber duda=) Kan jo hende du får helt i begynnelsen av juli vettu! hehe

2 dager til min egen ul! sååå spent=)

Endret av Indo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært på UL=)

Utrolig deilig å få se fosteret ligge der å sprelle og sparke og gape litt med den lille munnen sin. Alt var i skjønneste orden, og terminen er 30 juli (satt bak kun 1 dag).

Jordmora var ikke 100% sikker, men det kan se ut til at vi får en liten :babygutt:

Så utrolig koslig=)=)=)=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var på tidlig ul i går og det var en aktiv og livlig krabat vi så. Hopp og sprett og tjo og hei :ler:

Legen var ikke helt sikker, men satte en liiiiten knapp på jente :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med ul resultater!

Vi har allerede rukket å være på endel ultralyder grunnet komlikasjoner. Og skal til ul hver annen uke fremover.

I magen vår bor det en liten gutt og en litt større jente :hjerte: :hjerte:

Ny ul termin ble 6 juli, men siden det er to bruker de mens terminen i stedet, som er 1.juli. Uansett så er det vel mest sannsynlig at de kommer tidligere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To uker siden UL nå, men alt var bra og terminen stemte akkurat på dagen, og det var en tydelig "slegge" mellom beina så jordmor var ganske sikker på at det var gutt. Så pappaen er veldig fornøyd nå hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har vært på UL i dag, og fikk se en liten gutt som krøllet seg sammen nedi magen min.

Jeg ble satt tre dager tilbake (utfra mine beregninger, ei drøy uke utfra legens beregninger) og er derved i dag 17+1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...