Gå til innhold

Skuddår!


Grace

Anbefalte innlegg

Det nærmer seg jo skuddårsdagen nå, tenk at en(eller flere) av oss kanskje får barn da..

Litt kjedelig å bare ha bursdag hvert 4 år da..

Ingen her som skal fri den dagen? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal knipe så hardt jeg kan den dagen i alle fall..... Dum dag å føde på syns jeg........

Er allerede gift, så det får forbli en dag som alle andre, sying og tv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma hadde termin med meg 29.februar for 28 år siden. Jeg var allerede da klok, så jeg lot henne vente i 11 laaaange dager. :ler:

Jeg skal iallefall ikke føde nei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal verken fri eller føde da. :riste:

Jeg er ikke gift, og jeg ender nok opp med å måtte fri selv. Mannen er så treg med det der, og han har sååå god tid. Men etter å ha vært sammen i åtte år, samboere i syv år pluss at vi nå venter barn, synes jeg nesten det begynner å bli på tide å tenke bryllup. Men som sagt må jeg nok stå for frieriet selv, men det blir IKKE på skuddårsdagen. Blir nok ikke i år i det hele tatt.

Men vi får se, kanskje jeg plutselig finner på noe en dag. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe frieri (er gift allerede) eller føderi bestilt til den dagen her i gården.

Det jeg derimot skal, er på UL for å se om morkaken har dratt seg opp (det vet jeg den har, siden jeg fikk sjekk når jeg havnet på føden med tidlige rier), se leiet til lillegutt og håper å få bekreftet at det fortsatt er gutt.

Mannen var syk på den ordinære UL'en og fikk ikke vært med, så det blir jo litt gøy for han å se nå. (selv om man ikke ser så mye)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, så tidlig vil jeg ikke føde....og gift som jeg er blir det nok ikke noe frieri heller...

Endret av monja
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper ikke hun kommer den dagen. Men gjør hun det, så får hun bare gjøre det ;)

Gift er jeg fra før, så det skal ikke fris her i gården.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

jeg er også gift....

drømte natt til i går at vannet gikk og på kontroll i går truet de med innleggelse på grunn av blodtrykket mitt. Slapp heldigvis....

Måtte bare si til legen at jeg skulle IKKE ha skuddårsbaby!! (som om det er jeg som bestemmer det!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det hadde vært artig med skuddårsbaby jeg! Men har ingen planer om å føde for tidlig... Får satse på en skuddårs om fire år :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...