knudz3n Skrevet 18. februar 2008 #1 Del Skrevet 18. februar 2008 Jeg har hatt solfilm på fører & passasjervinduene i bilen min.. Men pga av den var for mørk måtte jeg fjerne de(teit regel!?) Det jeg sliter med nå er limrester som sitter helt bom fast. Noen tips for å fjerne det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. februar 2008 #2 Del Skrevet 18. februar 2008 Limvask? Forresten ingen teit regel, hva om du kjører ut i ett vegkryss, og du kolliderer med en bil, der føreren har glemt å slå på kjørelyset? Dum sjåfør som har glemt lyset, ja. Men ultrateit rånebærte som har sota rutene sine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
messy Skrevet 18. februar 2008 #3 Del Skrevet 18. februar 2008 Prøvd plasterfjerner? Ellers virker vel neglelakkfjerner på det meste:... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 25. februar 2008 #4 Del Skrevet 25. februar 2008 Jupp, billakk simpelthen elsker neglelakkfjerner Du kan ta konsentrert spylevæseke på et tørkepapir, klut, tvistdott ellerno og gnukke ivei. Hjelper ikke det, prøver du med bensin (og sørger for god lufting). Det er best om vinduet ikke er for vinterkaldt. Tørk, hvis du søler. Vask bilen etterpå, slik at ikke bensinrester får være i langvarig kontakt med lakken. En feit matolje, kan også ta noen typer lim. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
messy Skrevet 26. februar 2008 #5 Del Skrevet 26. februar 2008 Jupp, billakk simpelthen elsker neglelakkfjerner Du kan ta konsentrert spylevæseke på et tørkepapir, klut, tvistdott ellerno og gnukke ivei. Hjelper ikke det, prøver du med bensin (og sørger for god lufting). Det er best om vinduet ikke er for vinterkaldt. Tørk, hvis du søler. Vask bilen etterpå, slik at ikke bensinrester får være i langvarig kontakt med lakken. En feit matolje, kan også ta noen typer lim. Var det ikke på bilvinduet da? Er vel ikke lakk på vinduet vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lolita90 Skrevet 26. februar 2008 #6 Del Skrevet 26. februar 2008 på nye vinduer sitter det (store ark som fungerer som klistremerke med no greier på), når jeg vasket de vinduene, såbrukte jeg neglelakkfjerner til å fjerne limrester Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trond Erik Skrevet 26. februar 2008 #7 Del Skrevet 26. februar 2008 Sitrusrens tar alt av lim meget effektivt... Til og med på lakk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elliot Skrevet 8. mars 2008 #8 Del Skrevet 8. mars 2008 Jupp, billakk simpelthen elsker neglelakkfjerner Du kan ta konsentrert spylevæseke på et tørkepapir, klut, tvistdott ellerno og gnukke ivei. Hjelper ikke det, prøver du med bensin (og sørger for god lufting). Det er best om vinduet ikke er for vinterkaldt. Tørk, hvis du søler. Vask bilen etterpå, slik at ikke bensinrester får være i langvarig kontakt med lakken. En feit matolje, kan også ta noen typer lim. men så er det vel slik at filmen sitter på innsiden av ruta uannsett.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå