Gjest MissVS Skrevet 18. februar 2008 #1 Skrevet 18. februar 2008 Hei! Lurer på om det er noen her inne som har tatt brystløft,og hvor stor brystene var/er ? Tenker ikke på brystreduksjon. Har selv store bryster men har lyst å beholde størrelsen på de,men løftet de litt og fått det brune området noe mindre. Gjøres en slik operasjon feks i lokalbedøvelse med noe beroligende?
Gjest Gjest Skrevet 18. februar 2008 #2 Skrevet 18. februar 2008 Mine var og er c cup. Ja, du kan kanskje kalle det lokalbedøvelse med beroligende. Men jeg var nå helt ute da jeg fikk det. Merket at de stakk bedøvelse i brystene på begynnelsen, men det gjorde liksom ingenting. Jeg mener jag leste at jo større brystene er, jo større er sjansen for at de vil sige fortere ned igjen. Nå er det ett år siden jeg tok operasjon, og med mine ganske små bryster (75c) har har de seget altfor mye ned mener jeg, I begynnelsen struttet de som bare det.. Området rundt brystvortene har faktisk blitt større og ugjevnt. Sier bare at du får tenke godt over hvilken klinikk du vil skal ta operasjonen på deg.
Gjest Gjest Skrevet 20. februar 2008 #3 Skrevet 20. februar 2008 Ingen flere som har tatt brystløft? Hva med reduksjon?
Trillrund Skrevet 20. februar 2008 #4 Skrevet 20. februar 2008 Det har vært tråder om brystreduksjon tidligere, søk...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå