Gjest gjest y.. Skrevet 17. februar 2008 #1 Skrevet 17. februar 2008 Jeg er ei jente som er ganske seksuell uerfaren.. Aldri fått en orgasme før. Men; i går opplevede jeg noe nytt. Jeg har den siste perioden brukt dusjen endel, men har følt at jeg nesten tisser på meg, og har da sluttet. Det har vært så heavy, at jeg ikke orket å være i det lenger. men herlig, herlig.. Men i går, var det i sengen, og jeg stimulerte klitoris og området. Plutselig kjenner jeg at det renner. Renner mye.. Hva var dette? Det var ikke urin. Det kunne jeg lukte.. Hadde jeg min første orgasme?
Envy Skrevet 17. februar 2008 #2 Skrevet 17. februar 2008 (endret) Jeg er ei jente som er ganske seksuell uerfaren.. Aldri fått en orgasme før. Men; i går opplevede jeg noe nytt. Jeg har den siste perioden brukt dusjen endel, men har følt at jeg nesten tisser på meg, og har da sluttet. Det har vært så heavy, at jeg ikke orket å være i det lenger. men herlig, herlig.. Men i går, var det i sengen, og jeg stimulerte klitoris og området. Plutselig kjenner jeg at det renner. Renner mye.. Hva var dette? Det var ikke urin. Det kunne jeg lukte.. Hadde jeg min første orgasme? det at du rant kan jo rett og slett være at du ble veldig, veldig våt? tror ikke det var en orgasme.. jeg lover deg, du er ikke usikker på om du har hatt en orgasme eller ei, det merker du et tips er å ikke "jakte" på orgasmen, hvis du stresser med å komme, kommer du garantert ikke.. Endret 17. februar 2008 av Envy
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå