Gjest Gjest Skrevet 17. februar 2008 #1 Skrevet 17. februar 2008 Angående det innlegget som er nedenfor om å bli slikket i nylonstrømpebukse. For en tid siden spurte mannen min meg om jeg ville ha på meg silkestrømpebukse,når han skulle slikke meg nedentil.Har ikke gjort enda.Hva hadde dere som kvinner gjort om dere hadde fått et slikt spørsmål?Hadde dere gjort det?
Envy Skrevet 17. februar 2008 #2 Skrevet 17. februar 2008 hadde prøvd ja, bare for å se! men så liker jeg å prøve ut ting da XD
Katinka Skrevet 17. februar 2008 #3 Skrevet 17. februar 2008 hehe. ja, hvorfor ikke. er ikke den verste drømmen å oppfylle...
Noli Skrevet 17. februar 2008 #5 Skrevet 17. februar 2008 Er det ikke litt upraktisk å ha på seg strømpebukser når man blir slikket?
Gjest Gjest Skrevet 17. februar 2008 #6 Skrevet 17. februar 2008 Tror nok det hadde kommet for meg,å kjenne tunga hans gjennom strømpebuksa og klemme lårene om hodet på ham hihi
Gjest StockDama Skrevet 18. februar 2008 #7 Skrevet 18. februar 2008 Er det ikke litt upraktisk å ha på seg strømpebukser når man blir slikket? Tenker det samme, hva med å gjøre det uten strømpebukse istedet =D
MarianneE Skrevet 18. februar 2008 #8 Skrevet 18. februar 2008 Hiver meg på den over her... men jøss da, det er jo bare å prøve!
Gjest Gjest Skrevet 20. februar 2008 #9 Skrevet 20. februar 2008 Det må du gjøre. Han vil nok sette veldig stor pris på det siden han spør om du vil. Ta på strømpebukse uten truse og kanskje et skjørt over, så skal du se han blir vill.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå