Gå til innhold

Slikking

Gjest Gjest_ronja_*

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_ronja_*
Skrevet

jeg er (som sikkert mange andre jenter) redd for at jeg skal lukte/smake vondt der nede når gutten slikker meg. jeg har aldri fått noen klager men jeg tror vel egentlig ikke at en gutt hadde turt å sagt i fra dersom jeg smakt eller luktet dårlig. men sist gang jeg ble slikket (med en kompis, har aldri hatt sex med han før) så gikk han først ned på meg og slikket en stund før vi så fortsatte med andre ting. etterpå gikk han ned på meg igjen. men han hadde vel ikke gått ned på meg igjen viss han hadde synes jeg smakte vondt første gangen? sikkert et dumt spørsmål dette, og jeg vet dere kan jo ikke vite hva han tenker men jeg ville gjerne høre deres mening..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

aldri vært borti at det har smakt "vondt". har vært borti at det har smakt litt "mye" feks på morgen om vi har hatt mye sex på natta uten å dusja eller.no etterpå. spørs litt på hvorkåt jeg er om jeg synes mye lite smak er bra. dø kåt så er alt bra, men bare litt kosehumør kan det bli litt vel nasty:P gjelder vel begge veier!

Skrevet

Har aldri reagert negativ på smaken så lenge hygienen forøvrig har vært bra. Tvert i mot smaker kvinner fantastisk deilig. :jepp:

Gjest Gjest_ronja_*
Skrevet

takk for svar fra dere to :) men det at han gikk ned på meg en gang først og så gjorde han det en gang til litt etterpå, bør jeg tolke det som at det ikke smakte vondt/ekkelt? håper virkelig det..

Skrevet
takk for svar fra dere to :) men det at han gikk ned på meg en gang først og så gjorde han det en gang til litt etterpå, bør jeg tolke det som at det ikke smakte vondt/ekkelt? håper virkelig det..

Det gjør jeg hver gang på dama,det smaker bare litt mere "sex"

Det er veldig deilig,hadde dog ikke gjort det etter at jeg hadde kommet i ho :kaffe:

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Det er veldig deilig,hadde dog ikke gjort det etter at jeg hadde kommet i ho :kaffe:

Åh hvorfor ikke? Det er det jeg vil at typen min skal gjøre etter at han har kommet inni meg men han vil ikke prøve :ler:

Skrevet
Åh hvorfor ikke? Det er det jeg vil at typen min skal gjøre etter at han har kommet inni meg men han vil ikke prøve :ler:

Åja, jeg hadde hoppet i taket om mannen hadde slikket med etter at han hadde kommet i meg! M-m, deilig tanke! Min mann vil for øvrig heller ikke prøve..? :klø:

Skrevet
Åja, jeg hadde hoppet i taket om mannen hadde slikket med etter at han hadde kommet i meg! M-m, deilig tanke! Min mann vil for øvrig heller ikke prøve..? :klø:

Det er vel ikke så rart!

Å sleile i seg sin egen sæd er ikke det så mange menn vil.

Til ts. Nei,han hadde ikke gått ned engang til om du hadde luktet vondt ;)

Skrevet
Det er vel ikke så rart!

Å sleile i seg sin egen sæd er ikke det så mange menn vil.

Det var egentlig ment humoristisk, men jeg er kanskje for "intern"? Jeg vet at få menn vil slikke sin egen sæd, ikke minst min mann - han har skrekk/fobi/angst for sin egen sæd og vil verken se, lukte eller kjenne den. :ler:

Gjest Mysticgirl
Skrevet
Det var egentlig ment humoristisk, men jeg er kanskje for "intern"? Jeg vet at få menn vil slikke sin egen sæd, ikke minst min mann - han har skrekk/fobi/angst for sin egen sæd og vil verken se, lukte eller kjenne den. :ler:

Ja vet også at enkelte ikke vil smake på sin egen sæd, men vi smaker da på våre safter. Må være lov å drømme selv om de ikke vil det. Min ex likte iallefall veldig godt å få kline med meg etterpå at han hadde kommet i munnen min, og at jeg da GJERNE sparte litt til han og ikke svelget alt ;)

Gjest Gjest_sam_*
Skrevet

Glemte meg av engan jeg.

Gikk ned en stund etter første omgang. og jeg må si at det var ikke så store forskjellen jeg da. Litt mer salt smak var vel konklusjonen min da.

Må vel også si at det "meste" var tørket bort da. Men jeg kunne likevel merke at det var noe.

Derfor må jeg kunne si at det plager meg ikke om det skulle skje engang til. Ikke at jeg nødvendigvis ønsker at det skjer flere ganger. Var ikke noe spes med det hverken den ene eller andre veien.

Forøvrig TS. hvis kvinner Lukter/smaker surt så gjør man seg fort ferdige der nede og går IKKE ned igjen engang til. Sannsynligvis skygger man nesa bort med engang man kjenner lukta. Det gjør ihvertfall jeg når jeg ikke liker lukta. har skjedd ettpar ganger at de ikke har luktet FØR jeg går ned men har smakt "crappy" og da har jeg ikke gått ned engang til. den dagen men heller ventet en stund med det da jeg vet at hvis enkelte er nær Mensen så KAN de få en meget sterk lukt/smak der nede. Så det at noen Lukter/smaker litt rart/sterkt der nede er ikke det samme som at jeg ALDRI vil gjøre det igjen. Såfremt det da ikke er pga renslighet. Hvis det skyldes urenslighet og dette gjenntar seg mer en et par ganger da skygger jeg banen fort og gale og på permanent grunnlag.

Så et tips Vask alle folder og steder der det KAN samles uting. Og gjerne MED såpe ikke bare skyll slik mange gjør. Det er greit hvis man har en nøytral lukt/smak men ikke like greit hvis man har en sterk lukt/smak. Hvis du selv kjenner Eimen når du tar av deg trusa bør du muligens vurdere en grundig intim vask. Ikke fortså dette slik at du skal bruke et sterk industrirengjørings middel mellom bena. Ta deg en liten Onani med såpe skummet (mild såpe) så er som regel den biffen fiksa.

mvh sam

Skrevet
Så et tips Vask alle folder og steder der det KAN samles uting. Og gjerne MED såpe ikke bare skyll slik mange gjør.

mvh sam

Man skal jo helst ikke bruke såpe der nede. Det kan skape ulage i bakteriefloraen, noe som igjen kan føre til enda verre lukt. Skal man bruke såpe, MÅ man passe på at det er intimsåpe i alle fall...

Gjest Gjest_Mann_*
Skrevet
Min ex likte iallefall veldig godt å få kline med meg etterpå at han hadde kommet i munnen min, og at jeg da GJERNE sparte litt til han og ikke svelget alt ;)

Æsj nå ble jeg kvalm :spy:

Gjest Gjest_sam_*
Skrevet
Man skal jo helst ikke bruke såpe der nede. Det kan skape ulage i bakteriefloraen, noe som igjen kan føre til enda verre lukt. Skal man bruke såpe, MÅ man passe på at det er intimsåpe i alle fall...

Ikke det jeg ville frem til heller da :)

MEN.....

Ikke fortså dette slik at du skal bruke et sterk industrirengjørings middel mellom bena. Ta deg en liten Onani med såpe skummet (mild såpe) så er som regel den biffen

det er forskjell på og NI-skrubbe seg og vaske og skylle seg.

Du trenger NØDVENDIGVIS ikke bruke den sterkeste industrisåpa du finner. Finnes MANGE såper på markede som fikser biffen.

Videre tilråder jeg heller IKKE at man tar Jule utvasken HVER dag med såpe og vann.

For mye og forlite er like galt.

Mvh

Psoriasstikeren

sam

Gjest Mysticgirl
Skrevet
Æsj nå ble jeg kvalm :spy:

Nei så deilig atte ;)

Skrevet

Slikker gjerne etter at jeg har kommet inne i min partner på samme måte som hun gjerne kan suge meg etter at jeg har vært inne i henne (slik at hun smaker sine egne safter).

Renslighet er viktig. Om man ikke bruker såpe, finnes det andre gode rengjøringsmidler. Kun vann er ikke godt nok etter min smak.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...