Gå til innhold

Evie's liv i Manchester


Evie

Anbefalte innlegg

Som så mange andre her har jeg tenkt at jeg kan begynne å skrive dagbok da jeg bor i England og det skjer utolig mye rart i min hverdag.

Kort historie lang. Flyttet hit for 1,5 år siden da jeg var 18 år. Flyttet fordi jeg møtte en engelskmann på ferie i syden, trodde på at kjærlighet varte for alltid, ble forlovet. Er vel i grunn en vanskelig person å bo med så vi kranglet mye, han pakket koffertene en dag og dro til frankrike. Ringte en time senere og beklaget, jeg med min umodne tankegang tenkte at hevnen er søt.. pakket mine bagger og flyttet inn for meg selv. Bor nå i en flott leilighet i midten av manchester sentrum, har nettopp møtt en ny type som jeg har det veldig bra med bortsett fra at han er en av mine venninners venn og hun ikke syns vårt fohold er så greit, men men thats life...

I dag sitter jeg og jobber, jepp! På en søndag. Sitter med fire andre mennesker rundt meg som alle er ordentlig manchester menn i deres nice tracksuits (skikkelig grilldresser, men ikke hvilke som helst grilldresser... neida... her går det i Armani og Lacoste gitt). Jeg prøver tappert å gjøre en god jobb mens de sitter og ser på nakne damer i avisa og prøver å få meg involvert i samtalen. Greit nok at dama i avisa har fantastiske pupper men tross alt jeg har jo bedre ting å gjøre. Sitter jo her og skriver!!!

Ikke i verdens beste humør i dag egentlig da liverpool ble slått ned i støvlene av barnsley i går. Kan ikke troooo det! Ikke nok med det nei, men manchester united slo Arsenal ned i støvlene og de vant 4-0 så selvfølgelig ble jeg gjort narr av i hele går av Mackenzie (typen) da han er united fan;( Jeg hadde den perfekte plan og skulle sørge for at han ikke fikk sex da han gjorde narr av meg men det funket dårlig da denne mannen er så utrolig kjekk og vet akkurat hva han skal gjøre for å få det som han vil... Ser ut til at jeg har møtt min motstander her!

Ellers så er vi nå på 21. dagen jeg har drukket på rad, begynner å bli sånn halvveis bekymret for at jeg er en alkoholiker og tror nok at jeg skal prøve å holde meg en uke uten alkohol før jeg drar på ferie. Ville liksom ikke vært helt ok om jeg i en alder av 19,5 var alkoholiker... En annen ting er problemet med sigarettene... Jeg sier hele tiden til meg selv at jeg røyker jo egentlig ikke, noe som forsåvidt er sant for jeg røyker jo bare når jeg drikker men hva når jeg da drikker hele tiden? Betyr dette at jeg røyker? Tror nok aldri jeg kunne innrømt til min mor at jeg røyker, hadde vel ikke slått så bra an. Hadde fått den derre : "åååå jeg er så skuffet over deg". Og når noen sier det til deg er det som å få et slag midt i mellomgulvet. Jeg kan takle rasende eller skingrende stemme, men ikke skuffelse.

Vet det ikke akkurat har vært så spennende i dag da jeg måtte fortelle alle de grunnleggende tingene, men hvis noen av dere leser har jeg et spørsmål for dere som dere kan tenke litt på da dette til stadighet kværner rundt i mitt hode...

Tror dere at folk som er midre pene gjerne faller for andre folk som er mindre pene fordi de er like på mange områder og har felles interresser eller fordi de rett og slett tror de ikke kan få noe bedre?

Hmm... See ya... xxx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fortsatt på jobb og lurer på om det går an å dø av kjedsomhet. Tror ikke noen ahdde merket noe fra eller til dersom jeg var her eller ikke heller. Og det er jo i grunn ganske trist i seg selv!!! Er skikkelig fyllesyk fra i går også og det er jo overhodet ikke bra. Tror nok det bare blir vin på sofaen i dag ja. Full avslapping! Skal ta meg et langt bad og pleie både hud og sjel. HAH! Er ut igjen på byen i morgen. Da kommer topp-sjefene over fra Norge. Blir nok litt ukomfortabelt da han ene er en jeg hadde et halvveis forhold med for noen måneden tilbake før jeg traff Mackenzie. Er ikke slik at vi hadde et veldig bra forhold eller noe. Mer at vi bare møttes opp for vill sex. Poenget er at siden jeg ble sammen med MacKenzie så har han liksom begynt å vise interresse på andre måter og sier at det virkelig kunne blitt noe mellom oss. Jeg mener! Hva er sannsynligheten for det liksom? Han er 18 år eldre enn meg!! Utrolig kjekk, men når jeg tenker tilbake på det nå kan man jo begynne å lure på hva som er galt med hodet til en når man driver med slike ting. Uansett så vil jeg gi dere full oppdatering i morgen og jeg skal også passe på at jeg ser bra ut på kontoret slik at han kan se hva han gikk glipp av hvis han ikke hadde løyet om at han hadde kjæreste.

Snakkes :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

Jadda, dro på kontoret i ny dyp lilla skjorte, pencil skjørt og killer heels fra Prada. Hadde akkurat vært hos frisøren (date med Mackenzie etter jobb) og for å si det sånn... Tullingen fra norge (han som løy om at han hadde kjæreste så ikke ut som han var så fornøyd. staaaaaaaaakars:) Uansett, møtet på jobben gikk bra ikke så mange flauser. Etter det skulle jeg bare en kjapp tur på pubben med venner siden liverpool spilte i Champions league. Vi vant.... Og til min store glede tapte Manchester United dagen etter:) Gleden er her i allefall nå jeg vet de skal spille igjen og da kommer sikkert vi til å tape og de vinne og så går vi ut og de vinner hele dritten men likvel, jeg er glad nå go det teller ikke sant?!!! Uansett, Mackenzie ble på jobb lenge og når han endelig var eferdig så kan vi ikke så noe annet enn at killer hels var killer heels fordi jeg gikk rett på trynet og han måtte kjøre meg til sykehuset. Heldigvis ingen brudd, bare litt sliten muskel eller noe sånt. Fikk smertestillende, men blei dårlig av de så kastet opp hele morgenen og hele morgenen etter... Innså da at jeg bare var kvalm om morgenen og begynte å reflektere over når jeg sist hadde mensen. Ringte Mackenzie i halvpanikk og han minte meg så kjekt på en hendelse han husker godt for drøye tre uker siden hvor han kunne garantere at jeg hadde hatt mensen. æsje!

Uansett, jeg er ikke på tjukka og det er jo tross alt det viktigste:) I går følte jeg meg veldig fin form igjen og det var skikkelig ille for jeg var for lat til å stå opp om morgenen så gikk ikke på jobb, "men man kan jo ikke ut å leke om du ikke har vært på skolen:(". Endte opp med at jeg dro på puben i lue og solbriller sammen med min venninne stine. Folk trodde vi var kjendiser, ikke så rart egentlig med tanke på at det var 10 varmegrader så ikke lue vær og det regnet så ikke solbrille vær.

I dag er jeg på jobb i allefall og det er jo greit. Skal ikke på byen da jeg reiser til syden på tirsdag og prøver å være superflink jente:)

Dere får ha en god helg da folkens.

xxx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...